Hotelarski przewodnik targowy 2011

Targi są ważnym elementem funkcjonowania branży. Hotelarze, w zależności od charakteru imprezy, mogą na nich zapoznać się z najnowszą ofertą dostawców wyposażenia i usług dla swoich obiektów, lub szerzej zaprezentować własną ofertę biurom podróży i konsumentom. Przedstawimy przewodnik po najważniejszych krajowych imprezach targowych w tym roku.

ht_2011_01-15.jpg
Imprezy targowe istotne z punktu widzenia branży hotelarskiej można podzielić na trzy kategorie. Pierwsza to te, gdzie wystawcami są producenci i dostawcy wyposażenia oraz wszelkich rozwiązań niezbędnych w funkcjonowaniu hoteli. Do największych w tej kategorii zaliczają się Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WORLD HOTEL w Warszawie i Targi Wyposażenia Hoteli INVEST-HOTEL w Poznaniu. Obydwie imprezy odbywają się w październiku, co czyni go najważniejszym miesiącem targowym dla branży. Kalendarz wydarzeń w tej kategorii uzupełniają lutowe Targi Wyposażenia Hoteli CIEPŁY BAŁTYK w Gdańsku oraz listopadowe Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA w Krakowie. Drugą kategorią są imprezy targowe związane z branżami, które stanowią często nieodłączną część funkcjonowania obiektów hotelarskich: SPA & Wellness oraz gastronomią. Najważniejszą imprezą targową dla branży SPA są majowe Targi Wyposażenia i Usług SPA & WELLNESS w Krakowie. Najważniejszymi targami gastronomicznymi są marcowe Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EUROGASTRO w Warszawie (z nich cztery lata temu wyodrębnił się WORLD HOTEL). Z kolei targom CIEPŁY BAŁTYK towarzyszą też Targi Wyposażenia i Zaopatrzenia Gastronomii i Sklepów GASTROEXPO oraz Targi Piekarstwa, Cukiernictwa i Lodziarstwa BALTPIEK, a krakowskiej imprezie HORECA – Targi Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii GASTROFOOD oraz Międzynarodowe Targi Wina ENOEXPO. Wreszcie trzecią kategorią imprez targowych ważnych dla branży hotelarskiej są targi turystyczne. W tym przypadku hotelarze powinni rozważyć pojawianie się na nich w charakterze wystawców. Do najważniejszych targów turystycznych należą październikowe Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON, które odbywają się w Poznaniu razem z targami INVEST-HOTEL, Międzynarodowe Targi Turystyczne TT WARSAW we wrześniu oraz majowe Targi Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie.


LUTY

Sezon targowy rozpoczynają Targi Wyposażenia Hoteli CIEPŁY BAŁTYK organizowane przez Międzynarodowe Targi Gdańskie. Podczas targów producenci i dystrybutorzy urządzeń, towarów i usług dla hotelarstwa prezentują najnowsze rozwiązania dla hoteli i pensjonatów: projekty i aranżacje wnętrz, profesjonalne wyposażenie pokoi i infrastruktury obiektów noclegowych, sal konferencyjnych, centrów SPA, sanatoriów i uzdrowisk, a także oferty z zakresu doradztwa, planowania, obsługi inwestycji. Zakres tematyczny imprezy obejmuje pięć dziedzin: hotele (wyposażenie, place zabaw, tereny rekreacyjne, oprogramowanie, doradztwo), zdrowie i wellness (SPA, balneoterapia, łaźnie, sauny, solaria, medical Wellness, sprzęt i urządzenia do rehabilitacji i fizjoterapii), architektura (projektowanie i aranżacja wnętrz, projekty nowych obiektów, projekty renowacyjne i adaptacyjne), kąpieliska i baseny (projekt, budowa, wyposażenie, ogrzewanie, klimatyzacja, oświetlenie, sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji) oraz sport i rekreacja (infrastruktura, fitness, sprzęt sportowy i wypoczynkowy, golf, mini golf, bowling). Wśród zwiedzających są, podobnie jak i na pozostałych targach hotelarskich, właściciele i menagerowie hoteli, moteli, pensjonatów, uzdrowisk, sanatoriów, ośrodków wypoczynkowych, obi [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Wiktor Kołakowski

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *