Kempinski na Hotel&Tourism Trends Poland

Philipp Henle, wiceprezes Grupy Kempinski do spraw rozwoju w regionie Europy weźmie udział w panelu dyskusyjnym "Hotele luksusowe - kiedy w Polsce" pierwszego dnia konferencji Hotel&Tourism Trends Poland. Organizowana przez "Hotelarza" i "Horwath HTL" największa w naszej części Europy konferencja hotelowa odbędzie się 24-25 listopada w Sofitel Warsaw Victoria. Henle jako członek dużego zespołu do spraw rozwoju odpowiedzialny jest za negocjacje, ocenę, zaopatrzenie oraz negocjowanie nowych umów o zarządzanie dla Grupy Kempiński, która zainteresowana jest pozyskaniem partnerów na polskim rynku. Grupa Kempinski z siedzibą w Genewie jest najstarszą europejską siecią hoteli luksusowych. Pod jej marką działa obecnie 75 pięciogwiazdkowych hoteli w 30 państwach w tym tak znane obiekty jak hotel Adlon w Belinie, czy Emirates Palace w Abu Dhabi. Podczas panelu dyskusyjnego "Hotele luksusowe - kiedy w Polsce" przedstawiciele najbardziej luksusowych światowych marek hotelowych dyskutować będą o tym dlaczego pomimo tego, że hotelarstwo w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie, to jednak marki luksusowe konsekwentnie od lat omijają polski rynek. Dlaczego tak się dzieje i kiedy się to zmieni? Organizowana przez miesięcznik Hotelarz i firmę doradczą Horwath HTL konferencja Hotel&Tourism Trends Poland jest największym tego typu wydarzeniem w naszej części Europy. Jej ubiegłoroczna edycja zgromadziła ponad 300 uczestników, 74 moderatorów i panelistów z 15 krajów, odbyło się 19. sesji tematycznych, a sponsorami było 30 wiodących firm oferujących swoje produkty i usługi branży hotelowej. W konferencji uczestniczą właściciele i kadra zarządzająca sieci hotelowych, hoteli niezależnych, deweloperów, banków i funduszy inwestycyjnych. Wydarzeniu towarzyszy wieczorna gala podczas której ogłaszani są zwycięzcy konkursu Hotelarz Roku. Sponsorami strategicznymi tegorocznej edycji Hotel&Tourism Trends są firmy Samsung i Orbis, a Patronami Honorowymi - Ministerstwo Sportu i Turystyki, HOTREC i Polska Organizacja Turystyczna. Szczegóły na www.hoteltrends.pl

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *