Felix oficjalnie w Best Western

Warszawski hotel Felix należący do PUHIT-u od 1 marca oficjalnie zaczął
działać w sieci Best Western. W związku z tym faktem hotel przygotował
kampanię informacyjno-wizerunkową m.in. w internecie i na wózkach
bagażowych na Okęciu.



Zlokalizowany na Pradze 3-gwiazdkowy Felix dysponuje 277 pokojami z bezpłatnym internetem,
trzema salami konferencyjnymi od 70 do 150 osób, pięcioma salami warsztatowymi po
15 osób, restauracją na 110 osób i sauną. Informację o wejściu Felixa do systemu Best
Western − jednej z największych sieci hotelarskich na świecie ogłoszono już grudniu. W marcu
rozpoczęła się kampania reklamowa mająca nagłośnić tę informację przygotowana przez agencję
interaktywną ARBOvision. Obejmuje ona kampanię odsłonową AdSense, linki sponsorowane
Google, działania online na stronach WarsawVoice.pl, wbj.pl i na portalu społecznościowym
Facebook oraz opracowanie informacji prasowych wraz z ich dystrybucją do branżowych mediów
online. Hotel promowany jest również przez działania ambientowe (niestandardowe) na lotnisku
Chopina w Warszawie, polegające na umieszczeniu reklam na wózkach bagażowych. Celem
kampanii jest dotarcie z informacją o obecności Felixa w sieci Best Western do biznesmenów,
obcokrajowców prowadzących interesy w Polsce, właścicieli firm oraz turystów.
Best Western Hotel Felix to siódmy obiekt tej sieci w Polsce, po Krakowie, Wrocławiu, Białymstoku,
Białowieży oraz otwartych w ubiegłym roku hotelach w Katowicach i Rzeszowie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *