Marriott kupuje Starwood

Marriott International stanie się wkrótce największą siecią hotelową na świecie. Amerykański gigant za 12,2 mld dolarów przejął potężnego konkurenta, Starwood Hotels & Resorts Inc., właściciela m.in. marki Sheraton. Marriott po przejęciu Starwood będzie posiadał 30 marek hotelowych, 5,5 tys. hoteli (1,2 tys. obiektów należących do Starwooda i 4,3 tys. do Marriott International) i 1,1 mln pokoi. Wartość transakcji wyniesie 12,2 mld dolarów – wartymi 11.9 mld dolarów akcjami Marriott International i 340 mln dolarów w gotówce. Transakcja ma zostać sfinalizowana w połowie przyszłego roku. To największa transakcja na rynku hotelarskim od 2007 roku, gdy firma Blackstone Group LP przejęła firmę Hilton za 26 miliardów dolarów. W skład Starwood Hotels & Resorts wchodzą m.in. sieci hotelowe Sheraton, Four Points by Sheraton, St. Regis, The Luxury Collection, Le Meridien i Westin. Więcej informacji o tej transakcji roku w najnowszym „Hotelarzu”.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *