Hotele w Gdańsku, Lublinie i Łodzi najlepsze w stosunku ceny do jakości

Stosunkowo niewysokie ceny i dobra baza hotelowa powodują, że polskie hotelarstwo w opinii turystów należy do ścisłej europejskiej czołówki w stosunku jakości do ceny. Według ocen użytkowników portalu Hotel.Info polskie hotele klasyfikują się w pierwszej trójce w Europie. Od kilku lat wzrasta poziom zadowolenia ze stosunku ceny do jakości usług oferowanych w polskich hotelach. Wskazują na to coroczne badania ocen klientów. Decydujący wpływ mogą mieć na to dwa czynniki. „Z jednej strony portale rezerwacyjne oraz te służące do oceny hoteli zapewniają dobre możliwości porównawcze i wysoką przejrzystość. Z drugiej strony większa konkurencja sprawia, że hotele przygotowują coraz lepszą ofertę dla swoich klientów”, wyjaśnia Jörg Malang, dyrektor zarządzający w Hotel.Info. Obecnie Polska znajduje się na 3 miejscu w Europie ze średnią oceną na poziomie 8,02 punktów. Liderem są Czechy z wynikiem 8,13 punktów. Niemcy znalazły się na 7 miejscu (7,79). Stosunek jakości do ceny w Europie: Tutaj goście hotelowi otrzymają... Gdańsk przekonuje najlepszym stosunkiem jakości do ceny Najlepszą ofertę w stosunku do wydanych pieniędzy otrzymują klienci wybierający hotele w Gdańsku. W zestawieniu największych miast Polski liderem zostało miasto portowe, które uzyskało 8,17 punktów, na kolejnych miejscach uplasował się Lublin (8,15) i Łódź (8,12). Warszawa uzyskała 8,01 puntów i zajęła 5 miejsce. Mniej zadowoleni okazali się turyści w Gliwicach i przyznawali znajdującym się tam hotelom średnio 7,45 punktów. Wykaz stosunku ceny do jakości oferowanych usług HOTEL INFO w Polsce Praga na podium Warszawa, która w krajowym rankingu znajduje się na 5 miejscu, doskonale wypada również na arenie międzynarodowej. Stolica Polski uplasowała się na 3 miejscu i uzyskała nieomal taką samą liczbę punktów jak Berlin. Najlepszy stosunek ceny do jakości usług oferuje lider rankingu Praga. Złote miasto, które oferuje liczne atrakcje turystyczne, uplasowało się przed Lizboną (8,04), uzyskując 8,20 punktów. Znaczny potencjał wzrostowy przedstawiają hotele w Rio de Janeiro (6,28), Nowym Jorku (6,33) i Kopenhadze (6,43). Stosunek jakości do ceny w hotelach w wybranych międzynarodowych metropoliach: Tutaj goście hotelowi otrzymają...

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *