Przekaz medialny o hotelu Arłamów wart ponad 50 mln zł

Ekwiwalent reklamowy publikacji dziennikarskich na temat Arłamowa, w którym na zgrupowaniu przebywali piłkarze reprezentacji Polski, szacowany jest na ponad 51,5 mln zł ­ wynika z analizy Press­Service Monitoring Mediów. Piłkarze mieszkali w czterogwiazdkowym hotelu od 23 do 30 maja. Z analizy Press­Service Monitoring Mediów wynika, że w tym czasie w mediach (prasie, internecie, radiu i telewizji) na temat Arłamowa ukazało się 7045 publikacji. To przełożyło się na ekwiwalent reklamowy w wysokości 51,5 mln zł. O Juracie, w której wcześniej wspólnie z rodzinami gościli piłkarze (od 17 do 21 maja br.), dziennikarze pisali rzadziej. W sumie w analizowanym okresie opublikowano 3287 wzmianek, które warte były niemal 26 mln zł. Ekwiwalent reklamowy obliczany jest na podstawie szacowania wartości publikacji lub emisji danego przekazu, biorąc pod uwagę m.in. cenniki reklamowe medium, powierzchnie publikacji czy liczbę odsłon. Wybudowany kosztem 360 mln zł i otwarty w grudniu 2013 roku czterogwiazdkowy hotel Arłamów oferuje gościom 254 pokoje, z których 213 znajduje się w części nowej, zaś 41 w Rezydencji. Obiekt posiada ponadto 3 restauracje, 3-poziomowe centrum SPA & Wellness, największe i najnowocześniejsze na Podkarpaciu centrum konferencyjne oraz doskonale wyposażony kompleks sportowo-rekreacyjny w tym pełnowymiarowe boiska, korty tenisowe, pole golfowe, ściankę wspinaczkową i stadninę konną. W najbliższym czasie planowana jest ponadto budowa toru bobslejowego, by mogli tu trenować i odbywać zawody saneczkarze.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *