Nowa marka dla pokolenia millenialsów w portfolio AccorHotels

Grupa AccorHotels wprowadza na rynek markę JO&JOE, która łączyć ma w sobie to, co najlepsze z formatu prywatnego aparthotelu, hostelu i hotelu. Francuska sieć planuje, że do 2020 roku marka działać będzie w 50 lokalizacjach, w tym także w Warszawie. JO&JOE uzupełni portfel marek ekonomicznych Grupy, zapewniając szyte na miarę rozwiązanie dla sporej międzynarodowej wspólnoty osób myślących podobnie, jak pokolenie milenialsów - trendsetterów rewolucyjnie zmieniających rynek. JO&JOE ma zamiar szybko się rozwijać, otwierając 50 nowych obiektów do roku 2020, w tym w miastach takich jak Paryż i Bordeaux (2018), a także w Warszawa, Budapeszt, Rio i São Paulo. Obiekty JO&JOE będą znajdować się w tętniących życiem centrach miast, w pobliżu środków transportu publicznego oraz głównych atrakcji. Projekt ten jest przykładem „ekskubatora” kierowanego przez laboratorium innowacji marketingowych (Marketing Innovation Lab) Grupy AccorHotels, które identyfikuje, testuje i dzieli się nowatorskimi rozwiązaniami skierowanymi do klienta, mogącymi generować dodatkowe przychody dla Grupy. Marka JO&JOE jest wynikiem współpracy pomiędzy przyszłymi gośćmi, ekspertami zewnętrznymi, studentami, „komitetem wykonawczym młodych” („shadow ex-com”) i zespołami AccorHotels. W procesie budowania nowej marki przyjęto możliwość podważenia konwencji i wyobrażenie sobie przyszłości hotelarstwa, gastronomii i interakcji społecznych. „Stworzenie nowej marki to odzwierciedlenie głębokiej transformacji dokonanej przez AccorHotels” – twierdzi Sébastien Bazin, prezes i dyrektor generalny AccorHotels. „Z ogromną uwagą zespoły obserwowały, słuchały i poznawały grupy potencjalnych klientów przed przetransponowaniem ich oczekiwań na nową koncepcję hotelarstwa, która powstała w okresie zaledwie dziewięciu miesięcy, co jest prawdziwym wyczynem w tej branży. Będąca więcej niż tylko ofertą noclegową, marka JO&JOE została stworzona jako szczególnego rodzaju intensywne doświadczenie, zwłaszcza dzięki niecodziennemu designowi, innowacyjnemu cyfrowemu ekosystemowi i ofercie gastronomicznej. Dzięki koncepcji „open house” marka wzbogaca podróżowanie, witając zarówno gości jak i lokalnych mieszkańców, którzy traktują obiekt JO&JOE jako „przedłużenie” swojego salonu. Projekt ten jest także wyrazem przemian kulturowych w Grupie, kształtujących podejście JO&JOE do rekrutacji, zarządzania i obsługi - to kolejny charakterystyczny komponent marki”. Koncepcja będzie promować interakcje, sprzyjać życiu społeczności dzięki wspólnym powierzchniom, otwartym zarówno na świat zewnętrzny (np. sąsiadów) jak i wewnętrzny (mieszkańców). W zintegrowanym z życiem sąsiedzkim obiekcie JO&JOE zawsze coś się dzieje, czy to koncert, czy zajęcia jogi, czy warsztaty typu „zrób to sam”. Nowatorskość w JO&JOE również przybiera postać innowacyjnych rozwiązań w zakresie zakwaterowania dla osób podróżujących samotnie, w parach, w grupach, czy rodzinami. Stawki zaczynają się od 25 euro za nocleg. Nowa marka zaoferuje także szereg prostych i oryginalnych koncepcji restauracyjnych oraz ciepłą atmosferę: grill, barbecue na otwartym ogniu, pizzę. Dostęp do kuchni pozwoli gościom zademonstrować swoje talenty kulinarne oraz możliwość zaprezentowania własnych przepisów. Goście pragnący utrzymać swój budżet pod kontrolą mogą wykorzystać tę przestrzeń do przygotowania posiłków dla siebie lub dla wszystkich. Happy House to prywatna powierzchnia, gdzie Tripsterzy będą mogli odpocząć, pracować, gotować lub uprać swoje ubrania, podobnie jak w domu. Oddający istotę marki  Together to moduł sypialny, umożliwiający gościom dzielenie powierzchni sypialnianej bez utraty prywatności. Oprócz wygodnych łóżek, prywatnych szafek, lampek do czytania i portów USB, goście mają do dyspozycji powierzchnie przeznaczone do rekreacji. Składająca się z pokoi i apartamentów dla 2-5 osób z własną łazienką oraz części kuchennej. Przestrzeń Yours jest idealna dla małych grup i rodzin i wygląda inaczej niż klasyczny pokój hotelowy dzięki oryginalnemu kształtowi i niezwykle wygodnym łóżkom. OOO! (Out Of the Ordinary) - zakwaterowanie dla osób podróżujących samotnie lub w grupie do 6 osób. Inna w każdym JO&JOE, ta przestrzeń oferuje, jurty, hamaki i mobilne łóżka, zapewniające gościom niezapomniane wrażenia. Jedyne granice, które istnieją w JO&JOE to te, które stwarza wyobraźnia. Marka chce zerwać z konwencjonalnym podziałem pionowej przestrzeni i funkcji - zamiast tego przyjmuje wyzwolone, elastyczne i buntownicze podejście do realizacji oczekiwań swoich gości.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *