DoubleTree by Hilton Łódź z dziećmi i seniorami

Jak co roku, przez cały październik pracownicy sieci Hilton Worldwide angażują się w Global Month of Service, program wspólnych działań na rzecz lepszego poznania potrzeb i funkcjonowania lokalnej społeczności. W tym roku jedną z inicjatyw była akcja hotelu DoubleTree by Hilton Łódź, stworzona z myślą o podopiecznych łódzkiego Domu Dziecka nr 9 oraz o zaprzyjaźnionych z nim seniorach.



Międzypokoleniowa Spartakiada Sportowa zorganizowana była wspólnie z firmą IQ Sport i szkółką piłkarską Futbol Bonito. W ramach Spartakiady uczestnicy wysłuchali wykładu Damiana Radowicza, piłkarza, trenera i specjalisty od żywienia. Goście wzięli także udział w treningu przygotowanym przez trenerów z Futbol Bonito oraz w warsztatach prowadzonych przez pracowników DoubleTree by Hilton, podczas których mogli zapoznać się z codziennymi obowiązkami poszczególnych działów hotelu. – Tegoroczna Międzypokoleniowa Spartakiada Sportowa miała na celu przede wszystkim przełamywanie barier w komunikacji i promowanie konstruktywnej współpracy, pomimo różnic wiekowych – mówi Sławomir Nowak, dyrektor generalny hotelu DoubleTree by Hilton Łódź. – Podopiecznych Domu Dziecka nr 9 gościliśmy już w naszym hotelu parokrotnie, jednak z seniorami mieliśmy przyjemność spotkać się po raz pierwszy, co było dla nas niezwykle cennym i inspirującym doświadczeniem na przyszłość. Global Month of Service to część szerszej polityki Hilton Worldwide, która wspiera chęć pozytywnego oddziaływania branży hotelarskiej na ludzi oraz otaczający ich świat. Przez cały rok prowadzony jest program społecznej odpowiedzialności biznesu – Travel with Purpose, który odzwierciedla zaangażowanie sieci Hilton Worldwide w budowanie więzi między branżą hotelarską a otaczającym ją środowiskiem i klientami. W ramach programu podejmowane są działania mające na celu analizę, a następnie zminimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne. Więcej o działaniach hotelarskich z zakresu CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu) w Temacie Numeru tego wydania „Hotelarza”.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *