MercureLocalstories w ramach genotypu marki Mercure

Localstories to projekt marki Mercure, w ramach którego na jednej platformie zebrano ponad 650 nietypowych, zaskakujących, a czasem zapomnianych atrakcji z ponad 39 krajów na całym świecie. Inicjatywa Localstories jest ściśle związana z zapisaną w DNA marki Mercure ideą, zgodnie z którą hotele są inspirowane lokalnie.


Dlaczego domy w Amsterdamie są pochylone? Gdzie w Tokio znajduje się ukryta stacja metra? Lokalni mieszkańcy z całego świata zdradzają hotelom Mercure niezwykłe historie dotyczące miejsc, w których się znajdują. Tak powstał wirtualny przewodnik Localstories, który pozwala poznawać znane miejsca z zupełnie nieznanej perspektywy. Przewodnik powstał w oparciu o rekomendacje lokalnych partnerów oraz hotelowych ekspertów, którzy starali się ocalić od zapomnienia dawne historie oraz odkryć obiekty, o których istnieniu nikt dotychczas nie słyszał. – Wszyscy wiedzą, że w Krakowie warto odwiedzić Wawel, w Paryżu wieżę Eiffle’a, a w Rzymie Koloseum, jednak oprócz tych najbardziej znanych zabytków są także dziesiątki innych ciekawych miejsc i związanych z nimi historii, które pozwolą poznać prawdziwego ducha miasta. I właśnie dla tych, dla których klasyczne atrakcje to za mało, stworzyliśmy platformę MercureLocalstories – mówi Marcin Szymański, midscale segment manager - Eastern Europe w Orbisie.

Poszukujący inspiracji znajdą opowieści m.in. gdzie szukać zaułku smoka w Brukseli, dlaczego w Seulu można pogłaskać borsuka, czy jak trafić do tajemnego, zachwycającego lasu w Australii. Zbiór tych niezwykłych miejsc i historii podzielony jest na cztery kategorie: „Odkrywcy świata”, „Wspaniałe dziwactwa”, „Architektura” oraz „Historia w nowej odsłonie” tak, aby każdy znalazł interesującą dla siebie perspektywę.

Inicjatywa Localstoriesjest ściśle związana z zapisaną w DNA marki Mercure ideą, zgodnie z którą hotele są inspirowane lokalnie. Poprzez design wnętrz zdobionych detalami charakterystycznymi dla regionu, współpracę z lokalnymi twórcami i rzemieślnikami, kuchnię czy dedykowane dla każdego z miejsc animacje, hotele Mercure już od wejścia chcą stanowić dla gości bramę do danej destynacji. Dostarczając jak najbardziej stymulującego doświadczenia miejsc, w których się znajdują, chcą być propozycją dla gości, którzy cenią sobie radość życia, lubią odkrywać nowe lokalizacje, ich kulturę i związane z nimi historie. Poprzez takie działania jak LocalStories Mercure dąży do tego, aby być najbardziej lokalnie inspirowaną globalną marką w swojej kategorii.

Przewodnik Localstories jest dostępny pod adresem: https://mercure.accorhotels.com/local-stories/index.pl.shtml

 

 


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *