MADE Restaurant Wrocław – 29 października spotkanie branży Horeca w DoubleTree by Hilton

Po wiosennych spotkaniach w Poznaniu i Krakowie, w ramach biznesowej platformy gastronomicznej MADE Restaurant 29 października w DoubleTree by Hilton Wrocław spotkają się przedstawicieli branży Horeca na Dolnym Śląsku. MADE Restaurant to przestrzeń wymiany wiedzy, inspiracji i doświadczeń między liderami branży hospitality. Partnerem medialnym spotkań jest „Hotelarz”.

Program wrocławskiego spotkania MADE Restaurant powstał we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami po analizie potrzeb tego konkretnego rynku. W DoubleTree by Hilton pojawią się praktycy z sukcesami na koncie, gotowi podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Program wydarzenia został podzielony na następujące bloki tematyczne: – Bądź 3 kroki przed… Dzięki motywacji – W ramach tego bloku poruszony będzie m.in. temat znaczenia pasji w poszukiwaniu motywacji do działania (Tomasz Habdas) oraz jak zmotywować i zatrzymać najlepszego kelnera (Agnieszka Małkiewicz, Katarzyna Derdzińska, MADE) – Bądź 3 kroki przed w… Zarządzaniu biznesem – W tym bloku pojawią się tematy związane z finansami. Czy prowadzenie analizy kosztów, zysków, strat, przychodów w restauracji, często otwieranej jako spełnienie marzenia to zbędna buchalteria, czy konieczność? Jak sprawić, by nasz koncept nie dołączył do niechlubnych statystyk mówiących, że 9 na 10 restauracji przetrwa zaledwie dwa lata? O tym mówić będą:Katarzyna Derdzińska (MADE Progress), Tomasz Habdas (MADE Progress), Maciej Nowaczyk (La Maddalena, Mama Manousch), Maciej Knyrek (Hospitality Consulting) oraz Przemysław Błaszczyk (Mañana Bistro & Wine Bar, Novo). – Bądź 3 kroki przed dzięki… Znajomości trendów – Podczas tego bloku uczestnicy będą mieli okazję poznać trendy w europejskiej gastronomii – czy staną się one inspiracją możliwą do wdrożenia w swoim biznesie? Czym teraz żyje i co je świat gastronomii? Czy każda z inspiracji i każdy z trendów jest możliwy do przełożenia na polski rynek i czy warto podążać za trendami? – Bądź 3 kroki przed w… Marketingu – Podczas wystąpień w ramach tego bloku poruszony będzie m.in. temat CSR w gastronomii. Czy CSR to jedynie zabieg marketingowy, czy prawdziwa wartość dodana dla konceptu gastronomicznego? O tym mówić będzie Katia Roman (Fundacja „Samodzielność od kuchni”). Pojawi się również temat storytellingu (Agnieszka Małkiewicz, MADE) oraz niestandardowych działań marketingowych (projekt MADE Travel by Liebherr – opowiadać o nim będą Aleksandra Batko – AGED, oraz Jolanta Jurkowlaniec – Dinette). Magdalena Nawrocka (mProfi) opowie o  sposobach miarodajnego zbierania opinii gości restauracji, Piotr Staszczyński (Pasibus) pokaże, w jaki sposób prowadzić z klasą social media, a Agnieszka Szydziak (Have a Bite in Wro) wraz z najbardziej wpływowym wrocławskim blogerem, Piotrem Gładczakiem (Wrocławskie podróże kulinarne), Michałem Hamburgerem (Radio Wrocław) oraz Bartkiem Deryło (Krasnolód) pokażą, jak wykorzystać siłę influencerów, aby uczciwie i skutecznie promować restaurację. Pełen program, lista ekspertów i partnerów oraz program wrocławskiej edycji MADE Restaurant dostępne są na stronie: https://maderestaurant.pl/konferencja-gastronomiczna-wroclaw/  

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *