Nowa miejska marka Hiltona

Motto by Hilton to najnowsza marka w portfolio Hilton Worldwide. Jej hotele cechować ma miejski styl i powstawać mają w najważniejszych miastach na całym świecie.  Wielofunkcyjny projekt pomieszczeń zapewnić ma niespotykaną elastyczność w podróżach indywidualnych i grupowych, a konkurencyjne ceny i konfigurowalne pokoje stworzyć nowy typ pobytu dla wszystkich gości.


- Hilton szczyci się tym, że jest liderem branży hotelarskiej i ewoluuje wraz z potrzebami naszych gości - powiedział Christopher J. Nassetta, prezes i dyrektor generalny Hilton. - Innowacja jest w naszym DNA, a kiedy zaczynamy nasz setny rok jako firma, wprowadzamy innowacje bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki Motto by Hilton wprowadzamy na rynek coś, czego nigdy nie doświadczyła branża dzięki elastycznemu i przystępnemu cenowo produktowi, pożądanym lokalizacjom i usługom, które są dostępne dla gości. –dodał Nasetta.

Motto marki Hilton przyjmuje świeże podejście do nowoczesnej kultury podróży. Jest to mikro-hotel z miejską atmosferą w najlepszych światowych lokalizacjach.

Z badań przeprowadzonych przez Hilton wyniknęło, że podróżni, którzy przebywają w hostelach, w rzeczywistości nie lubią mieszkać z obcymi i często rezerwują pokoje tylko ze swoimi przyjaciółmi lub rodziną. Chcą korzystać z  hostelu, ale są ograniczani przez obecne opcje na rynku.

Oceniając istniejący rynek, Hilton szybko zrozumiał, że to, czego chcieli ci podróżni, to niedroga marka miejskiego stylu życia - taka, która łączy wygodę i dostępność z trendami dotyczącymi podróży i stylu życia, które koncentrują się wokół:

Prime Locations: chodzi o zapewnienie podróżnym dostępu do najlepszej lokalizacji - będąc w samym sercu miasta i w najbardziej popularnych dzielnicach. Właściwe sąsiedztwa robią różnicę.

Autentyczność: co to znaczy być "tutaj"? Lokalność rodzi tożsamość, społeczność, a ostatecznie poczucie miejsca.

Przystępność cenowa: Konkurencyjne stawki, które otwierają drzwi do miast i lokalizacji, na które podróżni nie mogli sobie dotychczas pozwolić.

Elastyczność: jeden rozmiar nie pasuje do wszystkiego - wybór jest najważniejszy. Przestrzenie wielofunkcyjne zyskują na popularności ze względu na elastyczność, na jaką sobie pozwalają.

- Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych badań rynkowych, które skupiały się na potrzebach konsumentów, odkryliśmy możliwość stworzenia marki, która oferuje podróżującym zakwaterowanie w centralnie położonych, niedrogich i mniej tradycyjnych miejscach, które zapewniają jedyne w swoim rodzaju doświadczenie - powiedział Jon Witter, główny specjalista ds. klientów, Hilton. -Te odkrycia skłoniły nas do stworzenia Motto by Hilton, elastycznego środowiska, które pozwala gościom zaprojektować swój pobyt, na swój sposób. – dodaje Witter.

Motto by Hilton na całym świecie zaprezentuje swoją elastyczność dzięki sprytnie zaprojektowanym przestrzeniom, technologii, która sprawia, że ​​podróżowanie jest bezproblemowe.

Pokoje o średniej wielkości 14 metrów kwadratowych będą zaprojektowane tak, aby oszczędzać przestrzeń i wyposażone będą m.in. w łóżka ścienne, segmentowe kabiny prysznicowe i toalety oraz wielofunkcyjne meble, które można dyskretnie chować, gdy nie są używane.

Łączenie pokoi: Wyeliminowanie kłopotów związanych z koordynowaniem podróży w większych grupach, hotele Motto by Hilton będą miały możliwość zarezerwowania z wyprzedzeniem wielu pokoi łączonych.

Split-payments: hotele Motto by Hilton pozwalają gościom rozdzielić płatności między więcej niż jedną osobę w momencie rezerwacji, unikając czasami skomplikowanych ćwiczeń matematycznych podczas kalkulowania kosztów pobytu.

Connected Room: Wszystkie pokoje Motto by Hilton będą wyposażone w technologię Connected Room Hilton - pierwszą mobilną ofertę hotelową, która pozwala gościom kontrolować funkcje w ich pokoju (np. temperaturę, oświetlenie, telewizory, zasłony okienne itp.)

Kontrola Snu: hotele Motto by Hilton kładą nacisk na komfort snu. Niezależnie od tego, czy jest to materac klasy premium; zestaw do snu z maskami na oczy, olejkami eterycznymi lub batonami witaminowymi; biała aplikacja szumów; zaciemnienia okien; lub materiały dźwiękochłonne w całym pokoju, Motto by Hilton bardzo dba o jakość snu każdego gościa.

Podczas gdy ceny Motto przez Hilton będą się różnić w zależności od rynku, każda lokalizacja będzie oferować konkurencyjne stawki, które uczynią ją dostępną opcją dla podróżnych, którzy zwykle przebywają z przyjaciółmi lub rodziną lub szukają tymczasowych opcji mieszkaniowych podczas podróży na rynkach miejskich.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *