Travelist – jeden z największych polskich serwisów do rezerwacji pobytów w hotelach w najlepszych na rynku cenach – po raz drugi przyznał certyfikaty Travelist Quality Star. Hotele otrzymały je za odpowiedni poziom oferowanych usług oraz obsługi gości. W edycji 2018 tytułem wyróżniono 37 obiektów, 15 z nich otrzymało wyróżnienie po raz drugi.
Certyfikatem Travelist Quality Star wyróżnione zostały wyselekcjonowane obiekty, które cieszą się największą popularnością wśród gości, są najlepiej przez nich oceniane, a także wyróżniają się na tle innych poziomem obsługi oraz oferowanych usług. W procesie oceny, tak jak w roku ubiegłym, oprócz popularności pod uwagę brane były przede wszystkim autentyczne opinie gości, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem strony www.travelist.pl, oraz sukcesywne rozwijanie i umacnianie partnerstwa biznesowego na linii serwis – hotel.
Działający od sześciu lat klub Travelist niemal od początku swojej działalności utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku usług e-hotelowych. – Certyfikaty Travelist Quality Star spotkały się z bardzo dobrym odbiorem po zeszłorocznej edycji, dlatego też chcemy, by to wyróżnienie na stałe wpisało się w nasze działania. Wiemy od naszych partnerów, że pomagają im one w zdobywaniu nowych klientów, a to jest jeden z najważniejszych obszarów naszej współpracy z hotelami i hotelarzami – mówi Agata Arciszewska, dyrektor marketingu na Europę Centralną i Wschodnią. W edycji 2017 certyfikaty Travelist Quality Star otrzymały 32 obiekty. W tegorocznej edycji 2018 pozycji na liście nagrodzonych jest 37, przy czym 15 obiektów otrzymało wyróżnienia drugi rok z rzędu.
Travelist zapewnia hotelom możliwość unikatowej promocji w kanałach internetowych oraz w telewizji , co pozwala hotelom na dodatkowe dotarcie z ich ofertą do wyselekcjonowanego segmentu 3,5 mln osób zainteresowanych podróżami. Ponadto Travelist zapewnia hotelom wsparcie w sprzedaży pakietów specjalnych oraz wyprzedaży terminów z niskim obłożeniem. Obecnie z Travelist współpracuje z tysiącem wyselekcjonowanych hoteli. W 2018 r. użytkownicy Travelist dokonali w nich 190 tys. rezerwacji. – Każdy hotel otrzymuje od nas specjalnego opiekuna, który zna regionalny rynek hotelowy i jest bardzo dobrze zorientowany w strategii konkurencyjnych obiektów – przekonuje Agata Arciszewska. – Dzięki temu szyjemy strategie promocji pod aktualne potrzeby hoteli, a naszym użytkownikom dajemy impuls do wyjazdu. Jednocześnie pokazujemy im opcje i możliwości rezerwacji hoteli i ofert, do których nie planowali jechać. To nas odróżnia od portali typowo rezerwacyjnych, jak np. booking.com.
LISTA LAUREATÓW 2018 (kolejność alfabetyczna):
Apartamenty Czarna Góra
Aparthotel Czarna Góra
Arłamów
Aubrecht Country SPA Resort
Aurora Family & SPA
Baltic Cliff Apartments Spa&Wellness
Baltic Plaza
Belweder
Blue Marine Mielno
Blue Mountain Resort
Copernicus Toruń Hotel
Czarny Potok Resort SPA & Conference
Diune Hotel & Resort
Diva SPA
Europa
Golden Tulip Gdańsk Residence
Grand Lubicz – Uzdrowisko Ustka
Jan
Jantar
Jutrzenka Medical SPA
Krasicki Hotel Resort & SPA
Król Kazimierz
Król Plaza Spa & Wellness
Lemon Resort Spa
Marina Club
Masuria Hotel & SPA
Morawa
Medical Sensus Sanatorium Polanica
Number One
Osada Śnieżka
Pałac Mortęgi Hotel & SPA
Prawdzic Resort & Conference
Royal Baltic Luxury Boutique
Sasanka
Tristan Hotel & Spa
Zamek Janów Podlaski
Zamek Kliczków
Powiązane artykuły
Strefa prenumeratora
E-tygodnik
Reklama
Komentarze