Accor wprowadza nową markę – greet   INWESTYCJE

W lutym pisaliśmy, że Grupa Accor pracuje nad wprowadzeniem nowej, elastycznej marki, która przyciągnąć ma niezależne hotele. I oto powstała – greet, nowa marka będącą odpowiedzią na zrównoważoną turystykę, która łączy względy środowiskowe – w tym wyzwania klimatyczne, z odpowiedzialnym społecznie podejściem do prowadzenia biznesu.

Pierwszy hotel greet został otwarty w miejscowości Beaune – stolicy Burgundii w kwietniu tego roku. Kolejne hotele tej marki powstaną we Francji w Marsylii, w Lyon Perrache, Paryżu, w St-Witz, Rennes, Bourges oraz w St-Germain-en-Laye.
Grupa Accor chce otworzyć 300 hoteli greet do 2030 roku w całej Europie a pierwszy hotel greet poza Francją zacznie działać w niemieckim Darmstadt w nadchodzących miesiącach.

greet, nowa marka ekonomiczna w portfolio grupy Accor


Po wprowadzonych niedawno markach lifestyle'owych – takich jak Mama Shelter, 25Hours, Jo&Joe czy Tribe, Accor rozszerzył portfolio marek, po to by inwestorom hotelowym i gościom zaoferować najlepszy produkt, spełniający obecne wymagania i oczekiwania rynku. greet powstało w odpowiedzi na jedno spostrzeżenie - dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, podróżni chcą wysokiej jakości i niedrogich hoteli, jednocześnie starając się nadać sens swoim zakupom i zmniejszyć ich wpływ na planetę.

Atrakcyjna marka dla klientów i inwestorów

Jedną z kluczowych zalet marki greet jest swoboda i duża elastyczność, którą oferuje właścicielom hoteli pod jej szyldem. Wytyczne dotyczą wyłącznie powitania w hotelu, które musi zawierać szereg kluczowych cech marki, w tym logo w częściach wspólnych, duży stół do wspólnego spędzania czasu oraz zapewnienie, że 20% pokoi może pomieścić od 4 do 6 osób. Każdy właściciel hotelu może wyrazić siebie, pozostając wiernym 3 sposobom powitania gości: ratując przedmioty pozyskane za pośrednictwem sieci wymiany rzeczy używanych lub od ekologicznie odpowiedzialnych dostawców; poprzez up-cykling i ponowne użycie niezwykłych przedmiotów dekoracyjnych, aby zmienić ich przeznaczenie i dać im „drugie życie”.

Przestrzenie ogólnodostępne nie są już standaryzowane. Zamiast powtarzalności, akcent kładziony jest na up-cykling i ponowne użycie przedmiotów, które stworzą ciepły i przyjazny hotel.

Według Francka Gervaisa, CEO Europe Accor: „Od momentu powstania, Accor zawsze zwracał uwagę na potrzeby partnerów i franczyzobiorców. Poprzez plan rozbudowy portfela marek, zapoczątkowany przez Sébastiena Bazina, podtrzymujemy nasze zobowiązanie do oferowania niezapomnianych wrażeń naszym gościom przy jednoczesnym wspieraniu sieci franczyzobiorców. Wraz z uruchomieniem marki greet naszym celem jest zapewnienie idealnego rozwiązania niezależnym właścicielom hoteli, oferując markę, która łączy modernizację hotelu z kontrolą kosztów, zarówno pod względem remontu, jak i przebudowy przestrzeni. ”

Partnerstwo służące franczyzobiorcom

Zapewniając większą elastyczność i swobodę właścicielom hoteli, Accor stara się wspierać swoich partnerów-franczyzobiorców oraz tworzyć tzw. pozytywną gościnność, która zwraca uwagę na potrzeby klientów i nowe względy społeczne. W związku z tym, aby pomóc właścicielom hoteli w renowacji i modernizacji ich nieruchomości Accor nawiązał współpracę z organizacjami, które umożliwią zainteresowanym realizację postulatu dawania drugiej szansy przedmiotom i meblom, które zostałyby wyrzucone.

greet połączył siły z kilkoma wiodącymi europejskimi organizacjami charytatywnymi, w tym z Emmaüs, które pomogą właścicielom w pozyskiwaniu używanych mebli i projektów wykonanych z przedmiotów pochodzących z recyklingu, a także z Valdelia, eko-organizacją zapewniającą kompleksowe rozwiązania w zakresie zbierania, recyklingu i ponownego użycia starych mebli.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *