Bitwa gigant ów o gości i inwestorów już 25-26 listopada

Jeszcze 10 lat temu sieci hotelowe miały po kilka marek – teraz mają ich po kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt i co roku tworzą nowe. Po co? Aby zaspokoić coraz bardziej zróżnicowane potrzeby gości? Przyciągnąć inwestorów? Osiągnąć efekt skali i przeciwstawić się – z jednej strony – OTA’s, a z drugiej – Airbnb? Czy masowe tworzenie nowych marek nie rozmywa ich tożsamości? Tego dotyczył będzie panel liderów hotelarstwa podczas konferencji Hotel Trends Poland & CEE w Sofitel Warszawa Victoria.

W panelu liderów moderowanym przez Owena Pritcharda, executive directora, head of advisory services EMEA agencji CBRE, udział wezmą: Jaime Buxó Clos, szef rozwoju, Barceló Hotels & Resorts, Gilles Clavie, prezes zarządu Orbis SA, Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego, Willemijn Geels, vice president development Europe InterContinental Hotels Group, Mark James, senior director collections brands, Marriott International Europe oraz Andreas Lackner, area vice president brand management, full service brands, EMEA Hilton. Organizowana przez wydawcę „Hotelarza” pod patronatem merytorycznym agencji CBRE konferencja będzie już siódmą edycją Hotel Trends Poland & CEE. To największa konferencja hotelarska w Europie Środkowo-Wschodniej – forum wymiany wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk, gromadzące w jednym miejscu blisko 500 decydentów branży hotelarskiej z Polski, Europy i świata. Uczestnikami dwudniowego wydarzenia są właściciele, inwestorzy i kadra managerska hoteli, prezesi i członkowie zarządów spółek hotelarskich, przedstawiciele globalnych i polskich sieci hotelarskich, firm deweloperskich, banków i funduszy inwestycyjnych, a także architekci, projektanci oraz najlepsi dostawcy produktów i usług dla hotelarstwa. Pierwszego dnia, oprócz panelu liderów, odbędą się również: panel dyrektorów generalnych, poświęcony temu, jak utrzymać rentowność hoteli przy dramatycznie rosnących kosztach, a ograniczonym już potencjale wzrostu przychodów; „Przebudowa i modernizacja hotelu – trudniejsze niż budowa?”, „Rozwój rynku aparthotelowego – czyli jakiego?” oraz „Prawne aspekty umowy franczyzowej”. Drugiego dnia odbędą się trzy równoległe sesje tematyczne poświęcone inwestycjom w hotele, optymalizacji kosztów i aspektom prawnym w działalności hotelarskiej. Dwudniowej konferencji towarzyszy także wieczorna gala 25 listopada, na której ogłoszeni zostaną zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej Hotelarz Roku 2019. Sponsorami strategicznymi całej konferencji są Grupa Hotelowa Orbis/Accor – największa sieć hotelarska w Polsce, regionie CEE i Europie oraz Samsung – czołowy dostawca rozwiązań dla hotelarstwa, sponsorami platynowymi – największe sieci hotelarskie na świecie: Marriott i Hilton. Mamy także 25 sponsorów złotych i srebrnych. Patronami honorowymi wydarzenia są Polska Organizacja Turystyczna oraz Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *