PHH modernizuje swoje obiekty na Półwyspie Helskim

Polski Holding Hotelowy podpisał umowę z firmą Konsorcjum Nowa Cassubia na wykonanie prac remontowych w obiekcie hotelowym Cassubia z 64 pokojami w Helu. Obiekt należy do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy PHH. W tym samym czasie planowana jest modernizacja budynku Melodia, której celem jest dostosowanie standardu obiektu do hotelu Best Western Jurata.

Zakończenie prac remontowych w Cassubii planowane jest na III kwartał 2020 r. – Projekt obiektu Cassubia to pierwszy krok do stworzenia własnej marki, nad którą wraz z zespołem pracujemy od pewnego czasu. Podstawowym założeniem koncepcji tej marki będzie zapewnienie nowoczesnego, międzynarodowego standardu w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Stawiamy na polskie produkty oraz usługi, ale przede wszystkim chcemy promować regiony, w których nasze hotele się znajdują, i czerpać z nich to, co najlepsze – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego. Głównym celem koncepcji projektu wnętrz w części wspólnej jest stworzenie otwartej, zapraszającej atmosfery poprzez rezygnację z tradycyjnej lady, a zaproponowanie stołu recepcyjnego. Nowe pokoje mają charakteryzować się stonowaną kolorystką, minimalizmem oraz lokalnymi dekoracjami. Kolorystyka w pastelowych tonacjach nawiązywać będzie do morza, piasku i błękitu nieba. Natomiast duże gładkie płaszczyzny ścian stanowić będą tło dla wielu elementów dekoracyjnych, takich jak wiosła, grafiki czy wezgłowie, tworzące dopełnienie nadmorskiego charakteru wnętrza. Wzór graficzny oraz kolor wykładziny to autorskie opracowanie dostosowane do wnętrz Cassubii. Częściową przebudowę i remont obiektu Cassubia zrealizuje w formule „zaprojektuj i wybuduj” Konsorcjum Nowa Cassubia. Liderem konsorcjum jest firma HRCA, która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze inwestycji hotelowych. Konsorcjum powierzyło opracowanie projektu wielobranżowego pracowni Integral Projekt. Autorem projektu wnętrz jest trójmiejska pracownia Detal. Rozpisany został również konkurs oraz wysłane zapytania do pracowni architektonicznych dla obiektu Melodia w Juracie. Modernizacja ma na celu dostosowanie standardu obiektu do marki Best Western, pod którą docelowo ma zostać włączony jako część Best Western Jurata. •

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *