Piękna, trwała, funkcjonalna

Autor: Marlena Zagajewska, Cersanit
Dobry design w XXI wieku to wręcz obowiązek, z którego projektanci na szczęście coraz częściej się wywiązują. Obecnie hotele to nie tylko miejsce do spania, ale także pewnego rodzaju doświadczenie. Dobrze zaprojektowana łazienka to wizytówka – musi być więc krystalicznie czysta i po prostu ładna. Aby hotel został zapamiętany i ponownie odwiedzony, powinno być w nim coś wyjątkowego, do czego chce się wracać. Dlatego też w ostatnich latach ogromną popularnością cieszą się hotele butikowe, które spełniają artystyczne pragnienia podróżujących. Jednak dobry design nie oznacza wydania fortuny – rozwiązań można szukać na polskim rynku. Łazienka jest jednym z najważniejszych pomieszczeń w hotelowym pokoju. Niezależnie, czy jest to ogromny hotel sieciowy czy też kameralny obiekt niezależny, oczekiwania gości są wysokie i wciąż rosną. Dlatego tak ważne jest zaprojektowanie łazienki w taki spos [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *