IoT, AI, ML, R&A, API

Autor: Daniel Kośla, Oracle
W badaniu przeprowadzonym przez Oracle Hospitality w 2019 r. aż 64 proc. ankietowanych gości hotelowych w US A uznało, że istotne jest dla nich, aby obiekty poprawiały guest experience poprzez inwestycje w nowe technologie. Wyniki pokazują, jak dużą rolę w budowaniu satysfakcji i lojalności klientów odgrywają innowacje technologiczne. Obecnie na szczególną uwagę zasługują rozwiązania z zakresu internetu rzeczy (IoT). Tym mianem określamy inteligentne urządzenia, które mogą gromadzić dane i wchodzić w interakcje przez internet. Technologia IoT jest wykorzystywana do tak podstawowych zadań w hotelach, jak sterowanie temperaturą, oświetleniem czy różnego rodzaju odbiornikami AV. Coraz powszechniejsze stają się także chatboty, które mogą wchodzić w interakcje w czasie rzeczywistym, zwiększając poziom satysfakcji w zakresie customer experience. Jednocześnie w bieżącym roku, w związku z globalnymi restrykcjami, region EMEA odczuwa znaczące spadki w przychodach i cała branża walczy o klientów. Według danych STR za wrzesie [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *