Projekt Aiden by Best Western Łódź pracowni KM Rubaszkiewicz   INWESTYCJE

Pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz zaprezentowała koncepcję pierwszego w Polsce hotelu Aiden by Best Western z wnętrzami inspirowanymi nowojorskim stylem Hamptons i odwołaniami do fowizmu. Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie hotel Reymont w Łodzi, który wchodzi w skład grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. 

Holding podpisał umowę z Best Western na wprowadzenie hotelu Reymont z 71 pokojami pod nową marką w listopadzie ub.r. Aiden by Best Western Łódź zaoferuje 61 pokoi, a unikatowa aranżacja wnętrz sprawić ma, że będzie rozpoznawalnym punktem na mapie miasta. Każdy obiekt należący do tej marki nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje – odzwierciedla lokalny design oraz otwartość i gościnność odwiedzanego miasta – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Aiden.

 Marka Aiden by Best Western da nową jakość hotelowi Reymont. Aiden by Best Western Łódź będzie pierwszym hotelem tej marki otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Renaissance, Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z marką Aiden by Best Western w Łodzi odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Projekt łódzkiego hotelu zakłada odświeżenie budynku z zewnątrz oraz nadanie nowoczesnego stylu we wnętrzach, jak również przeprowadzenie zmian zagospodarowania terenu.  Wnętrza hotelu, inspirowane nowojorskim stylem Hamptons, zostały urozmaicone odważnymi kolorami mebli przywołującymi widoki niczym z obrazów artystów fowizmu (kierunek w malarstwie z początku XX w, charakteryzujący się bardzo żywą i oderwaną od rzeczywistości kolorystyką dzieł). Umeblowanie w stylu retro uzupełnione będzie współczesnymi dekoracjami. Tło stanowić będą jasne, delikatne barwy piaskowe, które w połączeniu z kolorami głębokiego granatu wprowadzać mają w spokojny klimat.

– Chcemy przywrócić świetność hotelu designem nawiązując do czasów jego powstania. Chcemy podkreślić charakter miejsca kolorystyką „jawnie wyjętą” z dzieł malarskich artystów z okresu powstania hotelu, zaakcentować dekoracje we wnętrzach – mówi Konrad Rubaszkiewicz. 

Planowane jest wprowadzenie i zaakcentowanie portali wejściowych do budynku w taki sposób, aby nie ingerować w stan istniejący, a portale będą elementami dodanymi. Pojawi się podświetlenie wejść oraz iluminacja elewacji, gzymsów. Nad wejściami pojawią się neony z logo marki Aiden.

Hotele Aiden by Best Western to nowa, kolekcja nowoczesnych hoteli butikowych. Ich osobowość uosabia się w atmosferze swobody, luzu i relaksu. Natomiast wnętrza są stylowe, przyjazne i odzwierciedlają klimaty lokalnego rynku. Dzięki temu każdy z hoteli Aiden jest unikalny.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *