Pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz zaprezentowała koncepcję pierwszego w Polsce hotelu Aiden by Best Western z wnętrzami inspirowanymi nowojorskim stylem Hamptons i odwołaniami do fowizmu. Pod szyldem tej marki funkcjonować będzie hotel Reymont w Łodzi, który wchodzi w skład grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Holding podpisał umowę z Best Western na wprowadzenie hotelu Reymont z 71 pokojami pod nową marką w listopadzie ub.r. Aiden by Best Western Łódź zaoferuje 61 pokoi, a unikatowa aranżacja wnętrz sprawić ma, że będzie rozpoznawalnym punktem na mapie miasta. Każdy obiekt należący do tej marki nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje – odzwierciedla lokalny design oraz otwartość i gościnność odwiedzanego miasta – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Aiden.
– Marka Aiden by Best Western da nową jakość hotelowi Reymont. Aiden by Best Western Łódź będzie pierwszym hotelem tej marki otwartym w Polsce. Mamy duże doświadczenie we wprowadzaniu nowych marek na rynek, jako pionierzy wprowadzaliśmy nowe marki hotelowe: Courtyard by Marriott, Renaissance, Moxy. Jestem przekonany, że jesteśmy na dobrej pozycji, żeby z marką Aiden by Best Western w Łodzi odnieść kolejny sukces – podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.



Projekt łódzkiego hotelu zakłada odświeżenie budynku z zewnątrz oraz nadanie nowoczesnego stylu we wnętrzach, jak również przeprowadzenie zmian zagospodarowania terenu. Wnętrza hotelu, inspirowane nowojorskim stylem Hamptons, zostały urozmaicone odważnymi kolorami mebli przywołującymi widoki niczym z obrazów artystów fowizmu (kierunek w malarstwie z początku XX w, charakteryzujący się bardzo żywą i oderwaną od rzeczywistości kolorystyką dzieł). Umeblowanie w stylu retro uzupełnione będzie współczesnymi dekoracjami. Tło stanowić będą jasne, delikatne barwy piaskowe, które w połączeniu z kolorami głębokiego granatu wprowadzać mają w spokojny klimat.


– Chcemy przywrócić świetność hotelu designem nawiązując do czasów jego powstania. Chcemy podkreślić charakter miejsca kolorystyką „jawnie wyjętą” z dzieł malarskich artystów z okresu powstania hotelu, zaakcentować dekoracje we wnętrzach – mówi Konrad Rubaszkiewicz.
Planowane jest wprowadzenie i zaakcentowanie portali wejściowych do budynku w taki sposób, aby nie ingerować w stan istniejący, a portale będą elementami dodanymi. Pojawi się podświetlenie wejść oraz iluminacja elewacji, gzymsów. Nad wejściami pojawią się neony z logo marki Aiden.
Hotele Aiden by Best Western to nowa, kolekcja nowoczesnych hoteli butikowych. Ich osobowość uosabia się w atmosferze swobody, luzu i relaksu. Natomiast wnętrza są stylowe, przyjazne i odzwierciedlają klimaty lokalnego rynku. Dzięki temu każdy z hoteli Aiden jest unikalny.


Dodaj komentarz