66-pokojowy hotel przy Krakowskim Przedmieściu w
Warszawie, który miał działać pod marką Sadie Best Western, ostatecznie wejdzie
na rynek pod innym brandem sieci BWH Hotel Group –WorldHotels Crafted
Collection. Otwarcie planowane jest wiosną przyszłego roku
W lutym 2020 r. podpisana została umowa na otwarcie w byłym hotelu Harenda
pierwszego w Polsce obiektu pod marką Sadie Best Western z segmentu upscale.
Hotel otwarty miał być latem ub.r., ale pandemia spowodowała wstrzymanie
inwestycji i zmianę planów. Ostatecznie będzie on działał pod inną marką BWH
Hotel Group – stworzoną na początku ub.r. WorldHotels Crafted Collection. To
kolekcja hoteli, które wyróżniać się mają designem inspirowanym lokalnymi
wpływami. Należy do grupy marek sieci marketingowej WorldHotels, przejętej
przez BWH w 2018 r. Obecnie działa w niej ok. 300 niezależnych hoteli i
kurortów pod soft brandami WorldHotels Luxury, Elite, Distinctive i Crafted Collection. Pod tą ostatnią funkcjonuje
obecnie siedem hoteli, w tym cztery w USA, a po jednym w Anglii, Holandii i
Szwecji.

– WorldHotels Crafted Collection stwarza idealną szansę biznesową dla hotelarzy, którzy chcą dołączyć do silnej i rozpoznawalnej marki. W ramach sieci zapewniamy współpracę opierającą się na wzajemnym zaufaniu, dając naszym partnerom przestrzeń na stworzenie hotelu według ich własnego planu. Mamy nadzieję, że nowy brand, rozwijający się pod skrzydłami WorldHotels, będzie atrakcyjny dla polskich hotelarzy – mówiła Saija Kekkonen, dyrektor zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję przy okazji wprowadzania nowej marki na rynek.

Otwarcie Flaner Hotel WorldHotels Crafted Collection, bo tak będzie się nazywał warszawski obiekt, planowane jest w marcu przyszłego roku przy Krakowskim Przedmieściu 4/6. Ma stanowić połączenie nowoczesnego designu, którego przykładem będzie reprezentacyjny, wysoki hall, z historycznymi wnętrzami. W hotelu znaleźć ma się m.in. przestrzeń konferencyjno-eventowa o powierzchni 400 m kw.

Do końca 2019 r. działał tam 2-gwiazdkowy hotel Harenda. Z początkiem następnego roku rozpoczęto jego remont i przebudowę, mającą na celu m.in. zwiększenie liczby pokoi do 66, włącznie z nowymi apartamentami na poddaszu. Podpisano też umowę na wprowadzenie hotelu pod globalny soft brand.
Komentarze