Pracownicy polskich hoteli sieci Louvre Hotels Group, jak co roku zaangażowali się w akcje charytatywne, włączyli w życie społeczności lokalnych oraz kontynuowali promocję odpowiedzialnej postawy względem zmian klimatu.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2021/12/LHG_1_kompleks_Warszawa_1-768x1024.jpg)
Najważniejszym obszarem okołoświątecznego zaangażowania zespołów hotelowych Louvre Hotels Group niezmiennie pozostaje działalność charytatywna polegająca na wspieraniu lokalnych fundacji, stowarzyszeń i instytucji niosących pomoc najbardziej potrzebującym. Załogi hoteli Campanile Lublin i Łódź dołączyły do świątecznych zbiórek dla podopiecznych Domu Dziecka im. Janusza Korczaka w Lublinie i Domu dla Małych Dzieci w Łodzi (filia przy ul Lnianej). Z kolei pracownicy warszawskich hoteli Campanile i Première Classe oraz biura regionalnego LHG przygotowali paczki z zabawkami oraz słodyczami dla Fundacji Dzieciom „Zdążyć z Pomocą”. Podopiecznych Fundacji Promyk Nadziei, niosącej pomoc dzieciom z chorobami nowotworowymi, upominkami obdarował zespół hotelu Campanile Wrocław Centrum. Hotelarze z Campanile Bydgoszcz dołączyli natomiast do zbiórki odzieży dla bezdomnych organizowanej w ramach lokalnej akcji „Bazylika Pomaga”.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2021/12/LHG_9_Metropolo_schronisko-1024x768.jpg)
Pracownicy Louvre Hotels Group nie zapomnieli również o „braciach mniejszych” i przygotowali zbiórki dla zwierząt pozostających pod opieką pobliskich schronisk. Dzięki zaangażowaniu załóg Campanile Wrocław Stare Miasto, Wrocław Centrum i Katowice w okresie świąteczno-noworocznym do podopiecznych Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt we Wrocławiu i Miejskiego Schroniska dla Zwierząt w Tychach powędruje niezbędna pomoc w postaci karmy, ciepłych koców i innych artykułów pierwszej potrzeby. Działania w tym obszarze podjęli również pracownicy krakowskiego hotelu Metropolo by Golden Tulip, którzy wsparli Skawińskie Stowarzyszenie Pomocy dla Zwierząt.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2021/12/LHG_3_Campanile_Bydgoszcz1_1-1024x768.jpg)
Obok działań charytatywnych załogi obiektów Louvre Hotels Group pożytkują okres świąteczny na zacieśnianie więzów z lokalną społecznością. Hotele Campanile w Katowicach i Bydgoszczy zaprosiły uczniów pobliskich szkół na warsztaty dekorowania pierników. Uczniowie Szkoły Podstawowej nr 31 w Bydgoszczy wzięli przy tym udział w konkursie. Utworzono pięć drużyn, których członkowie otrzymali fartuchy i czapki kucharskie w jednolitych barwach. Rywalizacja przebiegała w licznych kategoriach i każda z drużyn miała okazję do triumfu i sięgnięcia po główną nagrodę.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2021/12/LHG_2_Campanile_Kraków_choinka1_1-768x1024.jpg)
Załogi wszystkich polskich hoteli Campanile zrezygnowały w tym roku z tradycyjnych dekoracji, zastępując je bardziej przyjaznymi dla środowiska własnoręcznie wykonanymi ozdobami, którymi przystroili ustawione w hotelowych wnętrzach odpowiedzialne ekologicznie choinki. Na szczególną uwagę zasługuje wysiłek pracowników kompleksu hotelowego w Warszawie, który łączy hotele Première Classe, Campanile i Golden Tulip. Załoga stworzyła zrównoważoną choinkę z makulatury. Co zamiast bombek? Kody QR odsyłające do stron internetowych organizacji niosących pomoc zarówno ludziom, jak i zwierzętom w potrzebie. W ten sposób w multibrandowym obiekcie w Warszawie stanęła choinka symbolizująca najważniejsze wartości Louvre Hotels Group, a zarazem zachęcająca każdego przechodnia do tego, by realnie zaangażował się w zmianę świata na lepsze.
![](https://www.e-hotelarz.pl/wp-content/uploads/2021/12/LHG_8_Metropolo_choinka_1-768x1024.jpg)
Komentarze