Raport z Rynku Hotelarskiego i Gastronomicznego 2022

Pandemia, wojna, dwucyfrowa inflacja, kilkasetprocentowy wzrost kosztu mediów, brak pracowników – hotelarstwo i gastronomia są ciężko doświadczane przez ostatnie dwa lata. A jednocześnie cały czas otwiera się wiele nowych obiektów, nawet w miastach najciężej dotkniętych spadkami przychodów. W regionach turystycznych można wręcz mówić o boomie, do tego inwestycje hotelowe są realizowane w systemie condo, a więc „gwarantują” (przynajmniej według nabywców pokoi) stałe i wysokie zyski przez lata. Wierzyć czy nie wierzyć w polski rynek hotelarski i gastronomiczny w perspektywie krótko- i średnioterminowej?

O tym wszystkim piszemy w „Raporcie z Rynku Hotelarskiego i Gastronomicznego”, którego wygodną wersję drukowaną wszyscy nasi prenumeratorzy otrzymali wraz z wydaniami "Hotelarza" i „Restauracji”, a którego pełną wersję online można znaleźć poniżej.

Publikacja zawiera także wygodny spis teleadresowy wybranych firm oferujących produktu i usługi dla rynku hotelowego i gastronomicznego.

Zapraszamy do lektury!


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *