Latem ruszy The Crown Handwritten Collection

Accor ogłosił debiut w Polsce niedawno stworzonej marki Handwritten Collection, pod którą działał będzie w Krakowie 4-gwiazdkowy hotel z 44 pokojami w kamienicy przy ul. Królewskiej. Otwarty ma zostać latem, a zarządzać nim będzie firma PI Apartamenty & Hotele.

The Crown Kraków Handwritten Collection, bo tak będzie brzmiała pełna nazwa, mieści się w narożnej kamienicy z lat 20. XX wieku, zainspirowanej okresem art déco. Do dyspozycji gości będzie restauracja, część bar & cigar z niszowymi alkoholami i cygarami, fitness oraz sala konferencyjna. – Podpisanie umowy na pierwszy hotel nowej marki Handwritten Collection to ważny krok w rozbudowie oferty Accoru nie tylko w Krakowie, który cieszy się dużym zainteresowaniem turystów z całego świata, ale i portfolio naszej sieci w Polsce – mówi Jacek Stasikowski, development director Accor Poland.

– Nowy hotel dzięki współczesnej elegancji architektonicznej 100-letniej kamienicy i okazałym wnętrzom bezbłędnie wpisuje się w charakter marki Handwritten Collection. Inwestorem hotelu jest spółka Alventa Invest. – Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zrewitalizować tę wyjątkową kamienicę i tchnąć w nią nowego ducha.

Zachowując szacunek do historycznej formy budynku, dodaliśmy współczesną elegancję, łącząc tym samym przeszłość z teraźniejszością. Zadbaliśmy o każdy detal i szlachetność materiałów – opowiada Wiesław Hałucha, prezes Alventa Invest. PI Apartamenty & Hotele zarządza już w Krakowie trzema hotelami: AC by Marriott, Garamond Tribute Portfolio i 1891 Garni oraz obiektem The Bridge Suites. – The Crown to wyjątkowy obiekt łączący w sobie świetny pomysł połączenia stylu art déco w nowoczesnej odsłonie, niebanalne wykończenie, sztukę oraz fantastyczny storytelling – mówi Agnieszka Dąbrowska, prezes PI Apartamenty & Hotele.

– Dla naszych gości stworzyliśmy miejsce o wyjątkowym charakterze, stylowe i przytulne, a zarazem pełne życia i barwnych doświadczeń. Soft brand Handwritten Collection wystartował z początkiem 2023 r. Dopełnia on o segment midscacle portfolio marek „kolekcyjnych” sieci – MGallery Hotel Collection w segmencie premium i Emblems Collection – w segmencie luksusowym. •


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *