PHH i inteliRobots inwestują w sztuczną inteligencję

Grupa PHH, w partnerstwie z inteliRobots, rozpoczyna wprowadzanie przełomowego rozwiązania w obszarze obsługi gości – inteliRobots. To pierwszy taki polski produkt z wykorzystaniem amerykańskiej technologii, który ma znacząco usprawnić funkcjonowanie usług hotelowych. Obecnie robot jest w fazie testowej, a następnie jako pierwszy będzie wdrożony w hotelu Regent w Warszawie.

InteliRobots został stworzony z myślą o sektorze hotelowym, szczególnie w obszarze recepcji. Posiada intuicyjny interfejs umożliwiający przeprowadzenie procesu meldowania i wymeldowania gości w sposób błyskawiczny i precyzyjny. Szybko zaprogramuje klucz do pokoju, przetworzy płatność i automatycznie wyśle fakturę do gościa. Potrafi obsługiwać gości w wielu językach, udzielając im informacji na temat hotelu, lokalnych atrakcji i dostępnych udogodnień. Pracuje nieustannie przez całą dobę, zapewniając dostęp do pomocy i informacji o każdej porze dnia i nocy.

– Wprowadzenie robota inteliRobots do branży hotelarskiej to bardzo ważny krok w kierunku przyszłości, w której technologia odgrywa coraz większą rolę. Jest to doskonały przykład innowacyjnego podejścia do obsługi gości, które zrewolucjonizuje sektor hotelarski – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego. – Dzięki temu rozwiązaniu możemy w znaczący sposób poprawić efektywność obsługi i podnieść poziom zadowolenia gości. Takie rozwiązanie zapewne przyciągnie uwagę i ciekawość gości, co może przełożyć się na pozytywne opinie i polepszenie reputacji hotelu.

Zastosowanie inteliRobots w hotelarstwie to nowoczesne rozwiązanie, którego celem jest wsparcie zespołu hotelowego w pracy przy meldowaniu gości, obsłudze w restauracji, lobby czy w pokoju hotelowym. Urządzenie będzie mogło przekazywać informacje do odpowiednich komórek i osób w sytuacji, gdy np. gość będzie miał indywidualne, specjalne życzenia związane z obsługą hotelową lub będzie chciał złożyć rezerwację w restauracji. W planach jest również rozwinięcie funkcji robota w kierunku obsługi gastronomicznej, obejmującej przyjmowanie i rozliczanie zamówień od gości restauracji i baru.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *