Nowy trend – silent treatment

Autor: Beata Adamczyk

Branże usługowe prześcigają się w wyszukanym traktowaniu klientów. Dodatkowo pandemia odcisnęła swoje piętno na wielu osobach, sprawiając, że doceniają one coraz bardziej ciszę i spokój. Branża hotelarska ma tu wyjątkowe zadanie, gdyż prowadzi długotrwałe interakcje z gośćmi i opiekuje się nimi całodobowo. Jak wyróżnić się na tle konkurencji? Odpowiedzią może być nowy trend wkraczający na salony – silent treatment.

To nowatorski i holistyczny sposób interakcji z gośćmi. Procedura została zapoczątkowana w Wielkiej Brytanii i polega na zaprzestaniu tzw. zagadywania gości przez kosmetologów, masażystów i terapeutów SPA. Podczas gdy dla niektórych podobne rozmowy to przestrzeń do ciekawej pogawędki, dla innych może to być towarzyska tortura. Obserwacja tej różnicy preferencji sprawiła, że niektóre salony beauty oraz SPA zaczęły dostosowywać do niej swój sposób obsługi gości.

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *