Jak zauroczyć turystę wellness? Praktyczne porady dla hotelu

Czym jest turystyka wellness? Kim jest turysta wellness? Dlaczego ten trend jest tak ważny dla branży hotelarskiej? Jak zaspokoić różne potrzeby turysty wellness i sprostać jego oczekiwaniom? Jak dotrzeć do niego z przekazem marketingowym? Goście podróżują coraz więcej. Wybierając obiekt hotelowy, zwracają uwagę na dobrą lokalizację, wyżywienie i standard pokoi, ale coraz częściej oczekują już […]

Czytaj dalej


Rynek pracownika w SPA

Kandydatów można zainteresować ofertą dobrych warunków płacy, benefitów pozapłacowych i komfortowych warunków pracy, ale w dzisiejszych czasach bardzo dużą wagę przykłada się do atmosfery w pracy, a ta w dużej mierze zależy od managera SPA. To ważny element, który dzisiaj może być kluczowy w walce o dobrego pracownika. Podaż pracowników w hotelarstwie i gastronomii jest […]

Czytaj dalej


Kultura saunowania w hotelowych SPA

Goście hotelowych SPA świadomi korzyści zdrowotnych kąpieli w saunach chętnie z nich korzystają, ale czy na pewno w sposób odpowiedni to robią? Czy nawyki Polaków są właściwe i jak wygląda to w innych krajach? Hotelowe strefy SPA & wellness z tymi różnicami kulturowymi mają do czynienia prawie każdego dnia i muszą stawić temu czoła tak, […]

Czytaj dalej


Analiza oferty hotelowego SPA

Oferta zabiegów w SPA nie zawsze cieszy się popularnością gości hotelu. Przyczyn takiego stanu może być wiele i dlatego warto modyfikować menu i bacznie obserwować decyzje zakupowe naszych gości. Nowocześnie zarządzane SPA opiera się więc na analizach, bez których nie ma mowy o rentowności departamentu SPA w hotelu. Oferta SPA w hotelu nie powinna być […]

Czytaj dalej


Nowości w SPA

Rewitalizująca Mezo-Maska od Dr Irena Eris Bogatopeptydowa, nowatorska Rewitalizująca Mezo-Maska do Twarzy na noc zapewnia natychmiastowy efekt poprawy wyglądu skóry. Skuteczność działania preparatu opiera się na unikatowej formule PPCF (Poli-Peptides Cell Fusion), która stymulując pracę komórek podczas snu, uruchamia funkcje autonaprawcze skóry. Wyselekcjonowany polipeptyd FGF1 – czynnik wzrostu fibroblastów, czyli otrzymane w drodze zaawansowanych technik […]

Czytaj dalej


Jak podnieść wyniki sprzedaży w SPA?

Personel SPA ma ogromny wpływ na wartość przychodów w tym departamencie hotelu. Osobisty kontakt z gościem jest idealną okazją do rekomendowania zabiegów i kosmetyków. Mimo sprzyjających okoliczności, sprzedaż w hotelowych SPA nie zawsze jest satysfakcjonująca. Jaka jest tego przyczyna i co zrobić, aby ten dział wreszcie zaczął na siebie zarabiać? Sprzedaż bywa piętą achillesową departamentów […]

Czytaj dalej


Marketing mix usług SPA

Marketingowa koncepcja zarzadzania ma wiele elementów, które są wzajemnie powiązane. Marketing mix w usługach służy do kształtowania oraz badania popytu i preferencji zakupowych klientów. W hotelowych SPA nie zawsze jest on najmocniejszą stroną, a przecież bez tego trudno być konkurencyjnym. Marketing mix to koncepcja kompozycji marketingowej, która zakłada, że za pomocą odpowiednich instrumentów możemy oddziaływać […]

Czytaj dalej


SPA&MORE – nowa platforma komunikacji dla branży SPA & wellness

Rosnące zainteresowanie usługami SPA oraz powstające w zawrotnym tempie nowe hotele ze strefami wellness zrodziły pomysł na ułatwienie klientom dotarcia do bogatej oferty dostępnej na polskim rynku. Spółka Wellamo stworzyła serwis internetowy spaandmore.pl, który łączy w sobie wyszukiwarkę obiektów, możliwość zakupów kart lojalnościowych i podarunkowych oraz merytoryczne treści redakcyjne. Docelowo ma to być największa baza […]

Czytaj dalej