W związku z wejściem w życie z dniem 25.05.2018 Rozporządzeniem Ochrony Danych Osobowych, pragniemy poinformować, że jako Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o. ul. Paca 37, 04-386 Warszawa, tel. 22 333 88 14, mail
Biuro@pws-promedia.pl jesteśmy administratorem danych osobowych i przetwarzamy je w sposób bezpieczny oraz zgodny z prawem.
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie.
Cele przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną
- dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
- wykrywanie botów i nadużyć w usługach
- pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
- marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne
- świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
- pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą
Prawo dostępu do Danych
Każda osoba, której Dane są przetwarzane, ma prawo do wystąpienia do administratora z wnioskiem, o wydanie jej informacji o tym, czy jej Dane są przetwarzane, a jeżeli tak, to do uzyskania dostępu do tych Danych lub uzyskania ich kopii.
Prawo do poprawienia Danych
Osoba, której Dane są przetwarzane przez administratora ma prawo, w razie stwierdzenia nieścisłości w zgromadzonych Danych, w każdej chwili spowodować, żeby jej Dane zostały poprawione przez administratora bez zbędnej zwłoki.
Prawo do bycia zapomnianym (prawo do usunięcia danych)
Każda osoba, której Dane są przetwarzane ma prawo żądania od administratora niezwłocznego usunięcia dotyczących jej Danych, a administrator ma obowiązek jej Dane usunąć bez zbędnej zwłoki, jeżeli zachodzi przynajmniej jedna z następujących okoliczności:
Prawo do przenoszenia Danych
Osoba, której Dane dotyczą, ma, co do zasady, prawo do uzyskania od administratora kopii przekazanych mu Danych, w formacie ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i maszynowo czytelnym oraz do żądania przesłania tych Danych innemu administratorowi.
Prawo do ograniczenia przetwarzania Danych
Każda osoba, której Dane są przetwarzane, ma prawo żądać ograniczenia ich przetwarzania w następujących przypadkach:
jeżeli kwestionuje prawidłowość Danych (ograniczenie następuje na okres sprawdzenia prawidłowości Danych przez administratora),
wniosła sprzeciw wobec przetwarzania (ograniczenie następuje do czasu stwierdzenia, czy podstawy administratora do przetwarzania są nadrzędne wobec podstaw sprzeciwu),
przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba, której Dane dotyczą, sprzeciwia się ich usunięciu, żądając w zamian ograniczenia ich przetwarzania,
Dane nie są już potrzebne administratorowi do celów przetwarzania, jednakże osoba, której Dane dotyczą potrzebuje ich do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych.
Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności” –
TUTAJ.
Architektura nie powala.
może i nie powala, ale to nie jest nowy budynek, ale stary kloc po renowacji. I jak na budynek poddany renowacji moim zdaniem pracowania zrobiła kawał dobrej roboty.
Widziałeś ten hotel na żywo wcześniej i teraz?
Bo ja widziałam.
jeśli rzeczywiście to odnowiony stary budynek to rzeczywiście wygląda bardzo nowocześnie.
moim zdaniem zdecydowanie najlepsze trzy gwiazdki w Poznaniu, spokojnie można zakwalifikować go do czterech gwiazdek; wysoki poziom ale bez snobizmu
rewelacyjny hotel! myślę, że nie jeden 4-gwiazdkowiec musiałby się wysilić, by im dorównać! nie wspomnę o śniadaniach, które mogą konkurować z PIĄTKAMI! 😉 POLECAM WSZYSTKIM!
ktoś tu pisze o Architekturze…. zachęcam do wnętrz tej Architektury… bywa, w tym hotelu 2 razy w miesiącu i nie wyobrażam sobie szukać innego! Niech żyje Ilonn! 🙂
jest wspaniały i w ogóle…. Czyli marketing szeptany w całej okazałości
Marketing marketingiem, ale obiektywnie trzeba stwierdzić, że jest to po prostu dobry hotel, czysty i z fajnym wystrojem i w normalnej cenie (ja akurat nocuję po stawce studenckiej). Może nie całkiem w centrum, ale przynajmniej dojazd z dworca jest bezpośredni. A bryła – no cóż, takiej bryły się łatwo nie zmieni; i tak uważam, że dobudowanie tych sal to akurat strzał w 10, bo przełamuje ten „kloc”…
Tak naprawdę to prawie wszystkie hotele klasy turystycznej są klocowate…
niekoniecznie, choć jak sobie przypomnę jak wyglądają te wszystkie ibisy i etapy to rzeczywiście – polska klasa turystyczna klockiem stoi.
w Poznaniu nawet Sheraton to klocek jest…także myślę, że Ilonnowi tego akurat zarzucać nie można, że jest klockiem… moim zdaniem klockiem bardzo estetycznym
Ilonn to najbardziej estetyczny „kloc” jaki widziałam, nocuję, jak tylko jestem w Poznaniu – przekonuje mnie bezpłatny parking i super bufet śniadaniowy (w centrum płaciłam za parking nawet 70 PLN za dobę). Poza tym można się dogadać co do ceny – mają elastyczne podejście.
po co się dogadywać co do ceny, kiedy można wcześniej zarezerwować przez któryś z portali rezerwacyjnych. Tam zawsze cena jest najlepsza.
Moim zdaniem Hotel Ilonn spokojnie mógłby zawalczyć o 4 – gwiazdkę. Powala mnie pedantyczność w szczegółach. Wciąż ktoś chodzi po Hotelu i coś poprawia, a to kwiatki, a to serwety czy zasłonki. Widać, że ludzie, którzy tam pracują żyją tym hotelem. Czasem ospałe recepcjonistki walczą z ziewaniem, kelnerki zaplątane gubią się w karcie dań ale świadczy to tylko o tym, że mają tam duże obłożenie. Z tego co wiem jest od roku nowa dyrektor – orbisowski sznyt w eleganckiej koszuli z ludzką twarzą…cóż więcej do sukcesu.