Louvre Hotels Group ogłasza pięcioletni plan strategiczny: 80 proc. hoteli będzie remontowanych

Autor: Opr. PS

Sieć Louvre Hotels Group, której portfolio obejmuje m.in. takie marki jak Campanile, Kyriad i Première Classe, ogłosiło pięcioletni plan strategiczny, którego celem jest wprowadzenie do 2028 r. każdego z brandów do pierwszej trójki w segmentach i krajach, w których grupa prowadzi swoją działalność. Plan zakłada w tym czasie wyremontowanie 80 proc. hoteli.

Wramach nowej strategii zmodernizowano projekty wnętrz i przestrzeni hotelowych, by zwiększyć możliwość ich ciągłego dostosowywania do zmieniających się potrzeb. Plan obejmuje także rozwój usług oferowanych franczyzobiorcom poprzez stworzenie platformy usługowej, przeprojektowanie platformy zakupowej i programu lojalnościowego, a także optymalizację systemów informatycznych i narzędzi e-commerce.

Trzy etapy planu strategicznego

Na nowy kierunek strategiczny składają się trzy etapy:

• do 2025 r. – szczegółowe opracowanie oraz wdrożenie nowego planu i modelu biznesowego, a także zredefiniowanie podstawowych założeń każdej z marek; • w latach 2026-2027 – pobudzenie wzrostu organicznego;

• w 2028 r. – badanie dodatkowych możliwości. Louvre Hotels Group na nowo zdefiniowała strukturę swoich marek, aby zbudować silne i

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *