Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » Najnowsze Informacje (2) » Lanwar dołącza do sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2017

Lanwar dołącza do sponsorów Hotel Trends Poland&CEE 2017


Firma Lanwar, lider w sprzedaży i organizacji dostaw kosmetyków w Europie Wschodniej, kolejny rok z rzędu została sponsorem złotym konferencji Hotel Trends Poland&CEE, która w tym roku odbędzie się w dniach 27-28 listopada w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie.


Lanwar działa w Polsce, Litwa, Łotwie, Estonii, Rosji, Ukrainie, Gruzji i w Czechach. Założona przez Jerzego Warszawskiego w 1990 roku rozwija swoją działalność w następujących segmentach dostaw dla hotelarstwa: kosmetyki hotelowe, tekstylia hotelowe, produkty jednorazowe, drobne wyposażenie. W trakcie swojej działalności spółka pozyskała kontrakty międzynarodowe na obsługę sieci hotelowych obecnych w Europie.

Aktualnie firma posiada ponad 900 międzynarodowych klientów. Jej głównym celem jest oferowanie innowacyjnych technologicznie produktów w przystępnych dla hotelarzy cenach, wykorzystując skalę zakupową.

Konferencja Hotel Trends Poland&CEE gromadzi w jednym miejscu właścicieli i inwestorów hoteli, prezesów i członków zarządów spółek hotelarskich, kadrę zarządzającą sieci i hoteli, przedstawicieli firm deweloperskich, funduszy inwestycyjnych, instytucji finansowych, architektów, projektantów wnętrz oraz dostawców produktów i usług dla hotelarstwa. W ubiegłym wzięło w niej udział ponad 400 uczestników z Polski i zagranicy. Pierwszego dnia konferencji odbędzie się pięć paneli dyskusyjnych, poświęconych m.in. Polsce jako najgorętszemu rynkowi inwestycyjnemu w Europie Środkowo-Wschodniej, soft brandom, markom luksusowym, rynkowi hoteli resortowych, a także ocenie rynku według dyrektorów generalnych polskich hoteli. Wieczorem odbędzie się gala, na której zostaną ogłoszeni zwycięzcy najbardziej prestiżowego konkursu w polskiej branży hotelarskiej Hotelarz Roku 2017 (więcej na: www.hoteltrends.pl/konkurs ).

Drugi dzień, bardziej warsztatowy, będzie się składał z trzech równoległych sesji, a każda z nich z trzech modułów. Jedna sesja – pod patronatem Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, poświęcona będzie kwestiom bezpieczeństwa hoteli i w hotelach, druga  dotyczyła będzie gastronomii hotelowej, a trzecia zagadnień inwestycyjnych.Partnerem merytorycznym wydarzenia jest CBRE – największa na świecie firma doradcza działająca w sektorze nieruchomości komercyjnych.


Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dobre zarządzanie personelem – fanaberia, czy konieczność?

Ostatnie lata w relacjach pracownik-pracodawca to ogromna transformacja. Rynek pracodawcy przekształcił się w rynek pracownika. Do tego doszły zmiany i strukturalne i jakościowe społeczeństwa, wychowania (...)

Maciej Bochyński z Apricot Capital Group do Sun & Snow

Maciej Bochyński dołączył do zespołu Sun & Snow i objął stanowisko dyrektora realizacji inwestycji deweloperskich. Będzie odpowiadać za przygotowywanie nowych projektów do realizacji, współpracę z (...)

Wkrótce otwarcie hotelu Renaissance w Warszawie

W marcu tego roku pierwszych gości przyjmie pięciogwiazdkowy hotel zlokalizowany bezpośrednio przy Lotnisku Chopina w Warszawie, pierwszy w Polsce obiekt marki Renaissance, należącej do Marriott (...)

Zdobyć i utrzymać najlepszych pracowników

Coraz niższy wskaźnik bezrobocia i coraz wyższe oczekiwania finansowe personelu powodują, że właściciele i osoby zarządzające hotelami muszą na nowo definiować swoje podejście do rynku (...)

Turcja – jakość w dobrej cenie

Tureckie hotele nie bez powodu szczycą się bardzo dobrą jakością w stosunku do ceny. Standard zdecydowanej większości z nich nie odbiega od tego, czego oczekują (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:





Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA