Kyriad Direct – nowa ekonomiczna marka Louvre Hotels Group rozwija się we Francji

Marka Kyriad Direct zadebiutowała na francuskim rynku hotelarskim w ubiegłym roku, a z początkiem tego otworzyła 12 nowych hoteli z 800 pokojami. Docelowo chce być obecna w ponad stu francuskich miastach. Marka Kyriad Direct rozpoczęła w ub.r. zmianę dotychczasowego 2-gwiazdkowego standardu Kyriad – brandu z blisko 40-letnią historią. Kyriad Direct to bardziej podstawowa wersja Kyriad z mniejszymi pokojami, ale z większym naciskiem na nowe technologie. Nowa marka wychodzi też naprzeciw inwestorom, którzy oczekują większej widoczności Grupy Louvre we wszystkich kanałach sprzedaży. Stworzona jest dla niezależnych hoteli, którym zależy na lepszej ekspozycji i zwiększeniu liczby odwiedzających ich gości.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *