Revenue management w Akademii Hotelarza

W hotelu Courtyard by Marriott Warszawa odbyło się kolejne w tym roku szkolenia w Akademii Hotelarza. Poświęcone było zarządzaniu ceną w hotelu.

Szkolenie „Revenue management – poziom podstawowy” poprowadził Rafał Burski, dyrektor ds. e-commerce w Satoria Group.

Korzystając z jego wiedzy i doświadczenia uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji, cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne, podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach.

Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych jak zwykle bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *