Trzy nowe obiekty pod soft brandami Best Western w Poznaniu

Sieć Best Western Hotels & Resorts ogłosiła dołączenie do jej struktur trzech hoteli zlokalizowanych w Poznaniu i bliskich okolicach pod dwoma soft brandami: Sure Hotel – nowa na polskim rynku marka, pod którą otwarty zostanie w centrum Poznania 40-pokojowy hotel, oraz BW Premier Collection, pod którą wejdą dwa hotele. Właścicielem wszystkich trzech obiektów są spółki […]

Czytaj dalej


ANATOMIA GOOGLE ANALYTICS – Zaawansowana segmentacja użytkowników

Czy znasz pojęcie segmentacji w analityce internetowej? Oficjalna strona Google Analytics tak opisuje to rozwiązanie: „Segmentacja umożliwia podział wszystkich danych o użytkownikach zgromadzonych przez Google Analytics na łatwe do ogarnięcia porcje”. Pisząc o segmentacji użytkowników na stronie hotelu, możemy doprecyzować, że jest procesem, który pozwala na wyodrębnienie części danych z całości. Segment może stanowić grupę […]

Czytaj dalej


Rok 2017 okiem dostawców

Jak wyglądał rok 2017 na rynku hotelarskim według dostawców produktów i usług dla tej branży? Jak wyglądał będzie rok 2018 według nich? Jak oceniają kondycję rynku hotelowego na podstawie swoich realizacji, kontaktów i kontraktów w porównaniu z wcześniejszymi latami? Jakie nowe zjawiska zaobserwowali na rynku w swoich segmentach? Jakie obiekty wyposażyli w tym roku? Jakie […]

Czytaj dalej


Kolejny Puro Hotel powstanie w Katowicach

Grupa Genfer, norweski właściciel sieci hoteli Puro, kupiła trzy nieużytkowane działki przy al. Korfantego w ścisłym centrum Katowic przy Superjednostce, ale nie zdradza planów, co z nimi zrobi. W sieci Puro działają obecnie cztery hotele, a kolejnych pięć jest w przygotowaniu. „Grunt przy al. Korfantego 10 to jedna z najlepiej wyeksponowanych nieruchomości w ścisłym centrum […]

Czytaj dalej


Lider w dzisiejszych czasach. Jak skutecznie zarządzać SPA?

Lider to synonim zwycięzcy i sprawnie zarządzającego managera. Dzisiaj ma inne zadania i wyzwania, z jakimi musi się zmierzyć, są inne niż jeszcze kilka lat temu. Trudna zmiana pokoleniowa, epoka cyfryzacji i budowania relacji to niejedyne zadania w zmieniającym się otoczeniu. A nikt nie zwolni go też z rutynowych działań zarządczych, jak budżet, kontrola jakości, […]

Czytaj dalej


Trendy 2018 – co czeka branżę?

Rok 2018 będzie na rynku hotelarskim czasem testów, zmian i nowych szans. Gdzie poszukiwać nowych możliwości rynkowych, w jaki sposób można je wykorzystać i przekuć w sukces? W tym wydaniu „Hotelarza” znajdą państwo ekskluzywne wydanie publikacji „Trendy 2018” stworzonej przez ekspertów Profitroom. Jakie trendy zidentyfikowali? Nowe technologie, nowe modele wypoczywania i podróżowania, zmiany w zakresie […]

Czytaj dalej


CRAFT BEER CENTRAL HOTEL GDAŃSK

Budynek, w którym znajduje się Central Hotel, pochodzi z 1900 r. Stanowi część zespołu zabudowy Dworca Głównego w Gdańsku, wpisanego do rejestru zabytków. Dziś mieści się tu rzemieślniczy browar restauracyjny i 4-gwiazdkowy hotel, w którym nazwy pokoi i apartamentów odnoszą się do różnych gatunków, jak stout i pils czy apartament Jopen. Zgodnie z historycznymi źródłami […]

Czytaj dalej


Kampania Hotel Przyjazny Rodzinie świętuje 10-lecie

Edukacja, rodzinna atmosfera, utrzymanie wysokiego standardu usług – to trzy główne wartości, którymi kieruje się kampania Hotel Przyjazny Rodzinie. Od 2008 r. kampania przyczynia się do poprawy jakości obsługi gości z dziećmi i wygody podróżowania. Właśnie rozpoczyna się jubileuszowa 10. edycja kampanii. Jak co roku kandydaci będą musieli spełnić określone kryteria, aby zdobyć certyfikaty i […]

Czytaj dalej