06/2021
COFFEE BREAK – ciacho z piachem by MAT
Trzy ćwierci do śmierci Noam Chomsky, amerykański lingwista i filozof, pisał, że tolerancja doszła do tego, iż zabrania się myśleć ludziom mądrym, aby nie obrazić uczuć ludzi głupich. No i się stało… Połówka po połówce i ćwiartka po ćwiartce nasz rząd poluzował swoją ulubioną branżę. Już możemy zacząć przeliczać, ile to jest 75 proc. ze […]
ibis styles STARE MIASTO, Lublin
IBIS STYLES STARE MIASTO MIESJCOWOŚĆ: Lublin KATEGORIA: 3*** POKOJE: 114 / MIEJSCA: 225 SALE GASTRONOMICZNE: 1 / MIEJSCA: 160 SALE KONFERENCYJNE: 7 / MIEJSCA: 400 BIURO ARCHITEKTONICZNE: TreMeND PROJEKT WNĘTRZ: TreMeND DATA OTWARCIA: Listopad 2019 POMYSŁ: Hotel został zaprojektowany specjalnie z myślą o Lublinie. Motywem przewodnim jest sześć lubelskich legend, które towarzyszą gościom na każdym […]
Rezerwacje w hotelowych SPA – w pakietach i przez recepcję
Rezerwacje, rezerwacje, rezerwacje – to o nie toczy się nieustanna walka w hotelach. Nad tym, jak zdobyć więcej rezerwacji za wyższą cenę, głowią się całe sztaby ludzi. W hotelowych SPA sprawa wygląda podobnie, choć ich zadaniem bardziej jest utrzymanie pozyskanych przez hotel gości i zwiększenie przychodu na każdego z nich. Rezerwacje w departamentach SPA mogą […]
Większość procedur organizacji pracy uległa całkowitej zmianie
Pandemia wstrzymała wiele inwestycji w hotelach. Jedno cześnie okazało się, jak ważne dla hotelarzy są szeroko rozu miane technologie. Większość procedur związanych z organizacją pracy w hotelach uległa całkowitej zmianie. Obserwujemy duży stopień automatyzacji niektórych procesów. Te z kolei do poprawnego działania wymagają dostępu do szybkiej i bezpiecznej sieci o bardzo wysokiej przepustowości. Do tego […]
Technologie pomagają rozwiązywać problem braku pracowników
Ponad rok pandemii przyniósł branży hotelarskiej wiele niespodziewanych wyzwań. Jednak pomimo wszystkich negatywnych skutków, ten niezwykły rok zainspirował też wielu hotelarzy do podjęcia kroków w kierunku nowych technologii, które poprawią pobyt gości teraz i w przyszłości. Poniżej przedstawiamy trzy przy kłady takich rozwiązań, pokazu jące, jak można poradzić sobie z dużym obecnie problemem, jakim jest […]
MEDIA W HOTELU – rok po wybuchu pandemii
Czy rok pandemii spowodował zmiany w funkcjonowaniu mediów w hotelu od strony zarządzania nimi, ich funkcji, nowych rozwiązań, oczekiwań gości? Pojawiły się zmiany, trendy, rozwiązania, które są zaskakujące, i nie spodziewano się ich rok temu, zaraz po wybuchu pandemii? O to zapytaliśmy ekspertów w zakresie mediów i technologii przeznaczonych dla hoteli. Lockdowny, zamknięte hotele i […]
NOWE OBLICZE MAREK LUKSUSOWYCH – od marketingu paradoksalnego do marketingu wartości
Tworzenie wizerunku marki luksusowej to długoterminowy proces, który wymaga wdrożenia odpowiedniej strategii marketingowej. Strategia ta opierać się powinna na unikatowych działaniach, które często stoją w opozycji do działań powszechnie znanych i realizowanych dla produktów i usług masowych, szeroko dostępnych Obecna sytuacja gospodarcza spowodowana pande mią wpłynęła również na rynek luksusowych towarów i usług. Według danych […]
9 prostych wskazówek, jak być lepszym managerem hotelu w dzisiejszych czasach
Jak zachować równowagę między potrzebami firmy a potrzebami jej pracowników. „Kochaj swój personel”. To sekret prowadzenia hotelu odnoszącego sukcesy. Jest to podstawowa rada i niezbędna mantra dla hotelarstwa, które w swojej istocie jest biznesem opartym na ludziach i polega w dużej mierze na koordynacji pracy zespołu ludzi, którzy mają wspólny cel. Ta mantra jest wystawiana […]
Wszyscy szukają pracowników
Wydawało się, że jedynym pozytywnym aspektem pandemii będzie to, że rynek pracownika w hotelarstwie zmieni się w rynek pracodawcy. I tak było w ubiegłym roku, choć wynikało to bardziej z tego, że sami pracodawcy ponosili duże straty na działalności hotelarskiej. Jednak obecnie jest to jeszcze bardziej rynek pracownika niż przed pandemią, gdyż ludzie stracili wiarę […]