ibis styles STARE MIASTO, Lublin

IBIS STYLES STARE MIASTO MIESJCOWOŚĆ: Lublin KATEGORIA: 3*** POKOJE: 114 / MIEJSCA: 225 SALE GASTRONOMICZNE: 1 / MIEJSCA: 160 SALE KONFERENCYJNE: 7 / MIEJSCA: 400 BIURO ARCHITEKTONICZNE: TreMeND PROJEKT WNĘTRZ: TreMeND DATA OTWARCIA: Listopad 2019 POMYSŁ: Hotel został zaprojektowany specjalnie z myślą o Lublinie. Motywem przewodnim jest sześć lubelskich legend, które towarzyszą gościom na każdym […]

Czytaj dalej


Rezerwacje w hotelowych SPA – w pakietach i przez recepcję

Rezerwacje, rezerwacje, rezerwacje – to o nie toczy się nieustanna walka w hotelach. Nad tym, jak zdobyć więcej rezerwacji za wyższą cenę, głowią się całe sztaby ludzi. W hotelowych SPA sprawa wygląda podobnie, choć ich zadaniem bardziej jest utrzymanie pozyskanych przez hotel gości i zwiększenie przychodu na każdego z nich. Rezerwacje w departamentach SPA mogą […]

Czytaj dalej


Większość procedur organizacji pracy uległa całkowitej zmianie

Pandemia wstrzymała wiele inwestycji w hotelach. Jedno cześnie okazało się, jak ważne dla hotelarzy są szeroko rozu miane technologie. Większość procedur związanych z organizacją pracy w hotelach uległa całkowitej zmianie. Obserwujemy duży stopień automatyzacji niektórych procesów. Te z kolei do poprawnego działania wymagają dostępu do szybkiej i bezpiecznej sieci o bardzo wysokiej przepustowości. Do tego […]

Czytaj dalej


Technologie pomagają rozwiązywać problem braku pracowników

Ponad rok pandemii przyniósł branży hotelarskiej wiele niespodziewanych wyzwań. Jednak pomimo wszystkich negatywnych skutków, ten niezwykły rok zainspirował też wielu hotelarzy do podjęcia kroków w kierunku nowych technologii, które poprawią pobyt gości teraz i w przyszłości. Poniżej przedstawiamy trzy przy kłady takich rozwiązań, pokazu jące, jak można poradzić sobie z dużym obecnie problemem, jakim jest […]

Czytaj dalej


MEDIA W HOTELU – rok po wybuchu pandemii

Czy rok pandemii spowodował zmiany w funkcjonowaniu mediów w hotelu od strony zarządzania nimi, ich funkcji, nowych rozwiązań, oczekiwań gości? Pojawiły się zmiany, trendy, rozwiązania, które są zaskakujące, i nie spodziewano się ich rok temu, zaraz po wybuchu pandemii? O to zapytaliśmy ekspertów w zakresie mediów i technologii przeznaczonych dla hoteli. Lockdowny, zamknięte hotele i […]

Czytaj dalej


NOWE OBLICZE MAREK LUKSUSOWYCH – od marketingu paradoksalnego do marketingu wartości

Tworzenie wizerunku marki luksusowej to długoterminowy proces, który wymaga wdrożenia odpowiedniej strategii marketingowej. Strategia ta opierać się powinna na unikatowych działaniach, które często stoją w opozycji do działań powszechnie znanych i realizowanych dla produktów i usług masowych, szeroko dostępnych Obecna sytuacja gospodarcza spowodowana pande mią wpłynęła również na rynek luksusowych towarów i usług. Według danych […]

Czytaj dalej


9 prostych wskazówek, jak być lepszym managerem hotelu w dzisiejszych czasach

Jak zachować równowagę między potrzebami firmy a potrzebami jej pracowników. „Kochaj swój personel”. To sekret prowadzenia hotelu odnoszącego sukcesy. Jest to podstawowa rada i niezbędna mantra dla hotelarstwa, które w swojej istocie jest biznesem opartym na ludziach i polega w dużej mierze na koordynacji pracy zespołu ludzi, którzy mają wspólny cel. Ta mantra jest wystawiana […]

Czytaj dalej


Wszyscy szukają pracowników

Wydawało się, że jedynym pozytywnym aspektem pandemii będzie to, że rynek pracownika w hotelarstwie zmieni się w rynek pracodawcy. I tak było w ubiegłym roku, choć wynikało to bardziej z tego, że sami pracodawcy ponosili duże straty na działalności hotelarskiej. Jednak obecnie jest to jeszcze bardziej rynek pracownika niż przed pandemią, gdyż ludzie stracili wiarę […]

Czytaj dalej