MEDIA W HOTELU – rok po wybuchu pandemii

Czy rok pandemii spowodował zmiany w funkcjonowaniu mediów w hotelu od strony zarządzania nimi, ich funkcji, nowych rozwiązań, oczekiwań gości? Pojawiły się zmiany, trendy, rozwiązania, które są zaskakujące, i nie spodziewano się ich rok temu, zaraz po wybuchu pandemii? O to zapytaliśmy ekspertów w zakresie mediów i technologii przeznaczonych dla hoteli.



Lockdowny, zamknięte hotele i sanatoria uzdrowiskowe, gastronomia na wynos, serwisy VOD odnotowujące niespotykaną wcześniej oglądalność. To był również bardzo trudny rok dla dostawców towarów i usług dla zamkniętych branż, w tym usług telewizji i integratorów.

Obserwujemy w tej sytuacji globalny rozwój technologii, nie tylko na rynku hotelowym czy na rynku zdrowia. Wielkim pozytywem jest fakt, jak wiele osób i podmiotów zaadaptowało się do korzystania z nowych narzędzi lub tych, które były już wcześniej dostępne na rynku, ale mniej używane. Zwłaszcza w zakresie e-commerce.

Netflix w każdym pokoju? ChromeCast wbudowany w odbiornik?

Branża HoReCa wraca do normalności, zapowiada się wyjątkowo udany sezon, przy ostrożnym optymizmie, w związku z możliwością wystąpienia tzw. czwartej fali. Zmieniły się preferencje gości. Które z nich zostaną przeniesione na świat hoteli? Netflix w każdym pokoju? Chromecast wbudowany w odbiornik TV dla amatorów filmów i seriali w 4K? Czy po prostu chęć odpoczynku od niewielkiego ekranu laptopa i smartfona? Jak można zaobserwować, w czasie pandemii najmocniej rozwinął się e-commerce. Przy ograniczonych środkach na inwestycje naturalnym impulsem jest zaimplementowanie dostępności takich usług w systemie telewizji hotelowej jako aplikacji wbudowanej w telewizor. Najbardziej oczywistym kierunkiem jest zamawianie posiłków do pokoju, nieco na modłę popularnych serwisów, z których wszyscy korzystają w swoich smartfonach. Już od wielu lat istniały na rynku różne wersje systemów ty [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Autor: Marcin Siotkin, Multivee

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *