Katalog dla profesjonalistów powraca – HoReCa 2021

Porcelana Lubiana, Amefa i Krosno ponownie łączą siły. Efektem jest trzecia edycja katalogu produktów dla segmentu HoReCa. To kompleksowa oferta dla wymagających – najwyższej jakości serwisy, sztućce i szkło. Niezastąpione trio jak zawsze celnie trafia w oczekiwania klientów biznesowych. Do linii Premium, czyli kolekcji Marrakesz, River oraz Roma Eto Hotel, dołączyły porcelanowe bestsellery, takie jak […]

Czytaj dalej


Nowa kampania reklamowa „Cisowianka – Tradycja, która nieprzerwanie trwa do dziś”

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka i Cisowianka Perlage, uruchamia ogólnopolską kampanię reklamową, w której po raz kolejny potwierdza jak ważna jest dla niego historia regionu, z którego pochodzi.  – Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i […]

Czytaj dalej


Tork wprowadza dwa nowe innowacyjne mydła

Tork wprowadza dwa nowe mydła do rąk Nowe produkty powstały w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na skuteczne rozwiązania higieniczne Dla personelu kuchennego i szefów kuchni: usuwają nieprzyjemne zapachy Kompatybilne z dozownikami Tork Skincare (S4), które posiadają certyfikat „Łatwy w użyciu” Chcąc pomóc firmom w zapewnieniu nowych standardów higieny, Tork wprowadza na rynek dwa nowe mydła. […]

Czytaj dalej


Przygotuj się na post-pandemię i dołącz do wirtualnego szczytu: Bibułka, The Smart Choice – 29 kwietnia 2021

CZY TWOJA FIRMA JEST GOTOWA NA ŚWIAT PO PANDEMII? Dowiedz się, jak podjąć decyzję o kolejnych krokach i odnieść w przyszłości sukces podczas naszego wirtualnego szczytu: Papier bibułkowy – mądry wybór, 29 kwietnia 2021 Najnowsze porady dotyczące utrzymania higieny, prowadzenia działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i odnoszenia sukcesu w świecie po pandemii – po […]

Czytaj dalej


GRUPA LAVAZZA OGŁASZA WYNIKI FINANSOWE ORAZ PLAN OSIĄGNIECIA NEUTRALNOŚCI WĘGLOWEJ DO 2030 ROKU

Przychody w wysokości ponad 2 mld EUR w 2020 r. oraz cash flow z działalności operacyjnej w wysokości 125 mln EUR, podobnie jak w 2019 r., potwierdzają solidność finansową Grupy. Kryteria ESG są w coraz większym stopniu uwzględniane w strategii Grupy, a w drodze do neutralności węglowej osiągnięto już pierwszy kamień milowy. Na działania w […]

Czytaj dalej


Nestlé Polska ograniczyło zużycie wody o 18 proc.

Z okazji Światowego Dnia Wody, przypadającego 22 marca, Nestlé podsumowuje efekty zarządzania zasobami wody w operacjach firmy w Polsce. – Woda, jako kluczowy zasób, jest w centrum naszych działań. Dbanie o nią w naturalny sposób wpisuje się w naszą strategię – mówi Tomasz Korytkowski, Kierownik ds. Integracji i Zrównoważonego Rozwoju w Nestlé Polska – Dzięki m.in. […]

Czytaj dalej


C650 firmy OKI Europe zdobywa nagrodę „Editor’s Choice” Print IT Reseller

Kolorowa drukarka A4 C650 firmy OKI Europe otrzymała nagrodę Editor’s Choice magazynu Print IT Reseller. C650 firmy OKI to najmniejsza na świecie wysokowydajna kolorowa drukarka A4, która została doceniona za zapewnianie wydajności, obsługi nośników i opłacalności wiodącego urządzenia dla grup roboczych w formacie super kompaktowej, a jednocześnie wytrzymałej drukarki biurkowej A4. „Przez lata firma OKI […]

Czytaj dalej


Szacunek dla wody, to także oszczędność i bezpieczeństwo

W przypadający dzisiaj Światowy Dzień Wody warto zastanowić się chwilę nad przyświecającym tegorocznym obchodom hasłem „Szanując wartość wody”. W rozbudowywanej fabryce Danfoss otwieranej w tym roku, produkowane będą nowoczesne zawory elektromagnetyczne zwiększające możliwości oszczędzania wody, dbające o jej jakość, a także poprawiające bezpieczeństwo użytkowania instalacji wodnych w budynkach różnego typu. Polska, ze względu na swoje […]

Czytaj dalej


Lavazza mianuje Marco Barbieri nowym 
Country Sales Managerem w Polsce

Lavazza, globalna włoska firma kawowa mianowała nowego Country Sales Managera na Polskę: od 1 lutego stanowisko objął Marco Barbieri, były Dyrektor Marketingu dla Europy Wschodniej. Marco Barbieri, który od ponad dwóch lat pełnił swoją funkcję, miał już szansę zdobyć dogłębną wiedzę na temat polskiego rynku. Z radością więc zdecydował się na podjęcie nowego wyzwania i […]

Czytaj dalej