Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
     


HOTELARZ » 11/2017, TECHNOLOGIE I WYPOSAŻENIE » O zarządzaniu pościelą

O zarządzaniu pościelą

Czysta pościel bardzo dobrej jakości to podstawowy element wyposażenia pokoju hotelowego i nieoceniony element tworzenia atmosfery. W istotny sposób wpływa na komfort wypoczynku gościa hotelowego. Dlatego też należy ją kupować starannie, biorąc pod uwagę rodzaj tkaniny, z której jest wykonane.



Środki chemiczne stosowane w pralniach przemysłowych osłabiają włókna tkaniny, a tym samym trwałość tekstyliów. Warto zatem sprawdzić, czy tkanina była testowana pod tym kątem, by jak najdłużej zachowała swój pierwotny wygląd. Ile prań wytrzyma? Czy za dwa-trzy lata będzie możliwość uzupełnienia braków magazynowych tekstyliami o tej samej jakości? Tekstylia hotelowe dobrej jakości to niemały wydatek dla hotelu, do tego dochodzą koszty prania i uzupełnienia asortymentu w związku ze zniszczeniami, zaginięciami, plamami nie do usunięcia itp. Bez względu na to, jak nieprzewidziana sytuacja nastąpi, hotelarz musi je mieć zawsze pod ręką, czyli odpowiednio nimi zarządzać. A jakie są m [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl


Autor: Aleksandra Kamyczek. Autorka jest managerem w firmie Blycolin

Komentarze: 2 dla “O zarządzaniu pościelą”

  1. Dobra pościel to podatawa każdego hotelu.

  2. KamKryst.pl

    Można powiedzieć, że pościel jest wizytówką każdego hotelu i często ma duży wpływ na ocenę gości całego pobytu. Naszym wielu Klientom prowadzącym małe, rodzinne pensjonaty i kwatery prywatne polecamy pościel z kory bielawskiej. Taka pościel jest trwała i wytrzymała, posiada certyfikaty i jest wykonana ze 100% bawełny. Jednak jej główną zaletą jest brak konieczności prasowania, co w znacznym stopniu ogranicza koszty prowadzenia tego typu placówek.

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Orbis sprzedał ibisa w Zabrzu

Grupa Orbis sprzedała za 7,6 mln zł hotel ibis w Zabrzu ze 114 pokojami, zawierając jednocześnie długoterminową umowę franczyzy. Do transakcji doszło jeszcze w ub (...)

W lipcu ruszyć ma hotel Golden Tulip Magnus Bielsko-Biała w Bystrej

1 lipca w Bystrej pod Bielskiem-Białą otwarty ma zostać 4-gwiazdkowy hotel Golden Tulip z 77 pokojami i 11 domkami wypoczynkowymi oraz czterema salami konferencyjnymi, basenem (...)

106-pokojowy Raffles Europejski zatrudni ponad 200 pracowników

Raffles Europejski Warsaw, którego otwarcie zaplanowano w pierwszym kwartale 2018 roku planuje zatrudnić ponad 200 pracowników. Zaprasza „osoby z pasją, aby dołączyły do zespołu i (...)

Cushman & Wakefield patronem merytorycznym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2018

Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firma świadcząca usługi na rynku nieruchomości komercyjnych, została patronem merytorycznym organizowanej przez wydawcę miesięcznika „Hotelarz” konferencji Hotel Investment Trends (...)

Budowa hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów nabiera tempa

Spółka Mokotów Business & Airport Hotel, inwestor powstającego na Służewcu w Warszawie hotelu Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, rozpoczęła współpracę z grupą doradczą hotelAG (...)

Bezpłatny newsletter
Z Branży
więcej...

Na piszemy:



Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA