HOTELOWA ŁAZIENKA: geometria i minimalizm

Geometryczne kształty, minimalistyczna forma, zacieranie granicy dzielącej ją od pokoju – to główne trendy panujące obecnie w projektowaniu i wyposażaniu hotelowych łazienek. Przestają one być już jedynie ciasnym dodatkiem do pokoju, a stają się jego równoprawną częścią estetyczną. Fot.: Unicus Palace, Kraków Łazienka należy do strefy najbardziej prywatnej ze wszystkich pomieszczeń, w związku z tym […]

Czytaj dalej


Hotel Marketing Conference 2017

26-27 września na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich oraz 9-10 listopada w Warszawie w Multikinie w Złotych Tarasach odbyła się największa konferencja marketingowa dla hotelarzy w Polsce – Hotel Marketing Conference. Motywem przewodnim tegorocznej konferencji był „Direct Booking, ludzie, procedury, automatyzacja sprzedaży i marketingu hoteli”. Hotel Marketing Conference to największa konferencja marketingowa dla hotelarzy organizowana przez […]

Czytaj dalej


Pierwsze posiedzenie Rady Hoteli po połączeniu PPH i Heritage Hotels Poland

Od 5 do 7 listopada w hotelu Krasicki w Lidzbarku Warmińskim odbyło się pierwsze posiedzenie Rady Hoteli połączonych Fundacji Polish Prestige Hotels i Heritage Hotels Poland, które skupiają 60 obiektów z 3,3 tys. pokoi. Program obejmował przedstawienie skonsolidowanej Fundacji, członków Rady Hoteli, podsumowanie działań wspierających hotele członkowskie, prezentację aplikacji mobilnej oraz rozwój programu lojalnościowego Prestige […]

Czytaj dalej


Łóżko wygodne, solidne i łatwe w eksploatacji

Dobrze zaprojektowane łóżko jest w hotelu najważniejsze, bo obok profesjonalnej obsługi i świetnej gastronomii zaspokaja podstawową funkcję hotelu, czyli nocleg. Jest meblem, który powinien być wyjątkowo wygodny, solidny i łatwy w eksploatacji. Dla gościa hotelowego pokój jest ostoją, w której po dniu wypełnionym intensywną pracą czy zwiedzaniem powinien poczuć komfort nawet większy niż we własnej […]

Czytaj dalej


Rozszerzenie promocji w Google AdWords

Google serwuje ciekawą nowość związaną z platformą Google AdWords. Rozszerzenie promocji, bo o nim mowa, doskonale pasuje do branży hotelarskiej, pozwala efektywnie zwiększyć siłę i wartość przekazu reklamowego przez dodanie do reklamy informacji o trwającej promocji (np. sylwester tańszy o 20 proc. lub 100 zł mniej przy ofercie bezzwrotnej). Nowe rozszerzenie jest dostępne po polsku, […]

Czytaj dalej


Qubus Hotel Gdańsk objął patronatem klasę gastronomiczno-hotelarską

Qubus Hotel Gdańsk rozpoczął współpracę z Zespołem Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Gdańsku, której celem jest utworzenie klasy patronackiej. Hotel objął patronatem klasę IC, deklarując możliwość przyjmowania uczniów szkoły na praktyki zawodowe i zajęcia praktyczne od roku szkolnego 2018/2019 do 2020/2021. Praktyki będą miały na celu umożliwienie uczniom opanowania umiejętności niezbędnych do podjęcia pracy w zawodach kelnera […]

Czytaj dalej


Hotel to łóżko

Bez wielu rzeczy można sobie wyobrazić obiekt noclegowy, ale bez jednej nie można: bez łóżka z pościelą. To one definiują pojęcie hotelu, bo zaspokajają główną potrzebę gości – potrzebę dobrego snu. A kierując się jedynie kryterium „żeby było jak najtaniej”, już na starcie hotel skazuje się na porażkę. Najprostsze, spełniające minima obiektu hotelowego łóżka (czyli […]

Czytaj dalej


Z Grupy Arche do Sangate Airport Warszawa

Dyrektorem hotelu Sangate Airport w Warszawie, który do lutego działał jako Gromada Lotnisko, został Łukasz Wielgus. Przez ostatnie pięć lat związany był Grupą Arche, najpierw jako dyrektor sprzedaży, a następnie dyrektor generalny Pałacu Łochów i powstającego Folwarku Łochów. W latach 2009-2013 pracował w hotelu andel’s Łódź na stanowisku convention sales managera. Hotel Sangate Aiport z […]

Czytaj dalej


Marriott Warszawa trzeci raz z rzędu pracodawcą roku

Hotel Marriott w Warszawie po raz kolejny został wybrany pracodawcą roku w kategorii przedsiębiorstw dużych – zatrudniających od 250 do 1 tys. pracowników, w programie Aon Hewitt „Najlepsi Pracodawcy”. Ten rozpoznawalny na całym świecie program wyłania firmy, które tworzą najlepsze miejsca pracy, badając opinie pracowników pod kątem czterech kryteriów: zaangażowania pracowników, angażującego przywództwa, kultury wysokich […]

Czytaj dalej