H15 Hotel Francuski w Krakowie podwyższył kategorię na pięć gwiazdek

Krakowski H15 Hotel Francuski, którym zarządza Grupa Dobry Hotel, otrzymał piątą gwiazdkę. Historyczny hotel, otwarty w ub.r. po blisko dwuletnim remoncie generalnym, oferuje 43 pokoje i apartamenty.

Hotel, zlokalizowany na Starym Mieście koło Barbakanu, rozpoczął działalność 1 czerwca 1912 r. i zyskał renomę najbardziej ekskluzywnego w mieście. Utrzymał ją w okresie PRL, gdy był miejscem, gdzie zatrzymywały się najważniejsze postacie odwiedzające Kraków. Wyróżnia się wyrafinowaną estetyką wnętrz w klimacie klasycznej elegancji, historii i paryskiego szyku z okresu Belle Époque w mariażu z nowoczesnym designem: klasyczne tapety z wiktoriańską kreską, oryginalne meble i współczesne dodatki. Oferuje m.in. brasserię L`Olympique z kuchnią francuską (w 1919 r. w hotelu założony został Polski Komitet Olimpijski), bar Eau de Vie i patiserię z domowymi wypiekami. – Jesteśmy dumni z piątej gwiazdki. To efekt pracy i starań całego zespołu H15 Hotelu Francuskiego, jak i Grupy Dobry Hotel. Jesteśmy przekonani, że ta najwyższa kategoryzacja zostanie doceniona przez naszych gości z Polski i ze świata. Zapewnimy im niezapomniane doświadczenia, wyjątkową atmosferę, piękne, stylowe pokoje, znakomite dania w restauracji oraz profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie – mówi Paweł Marzec, dyrektor H15 Hotelu Francuskiego. W 2019 r. hotel został kupiony przez AB Investment Group, która jest też właścicielką H15 Boutique Hotelu w Warszawie i H15 Palace w Krakowie, a w 2021 r. wszystkie trzy hotele zostały wydzierżawione Grupie Dobry Hotel, która jest teraz ich operatorem. – W Grupie Dobry Hotel stawiamy na różnorodność, wyjątkowość i indywidualizm. Inwestujemy i rozwijamy miejsca, które są czymś więcej niż hotelem. Dlatego w naszym portfolio tak ważne miejsce zajmują obiekty z historią w nowoczesnej odsłonie, jedyne i niepowtarzalne jak m.in. H15 Hotel Francuski. Piąta gwiazdka przyznana temu hotelowi to dowód, że jesteśmy wierni tym założeniom i naszym biznesowym wartościom, takim jak najwyższy standard usług, gościnność i niepowtarzalność – podkreśla Leszek Mięczkowski, prezes zarządu Grupy Dobry Hotel.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *