Ponad 21 milionów użytkowników Best Western Rewards

PROMOCJA Już ponad 21 milionów osób na całym świecie należy do programu lojalnościowego Best Western Rewards®. Cieszy się on także coraz większym zainteresowaniem w Polsce. Członkowie programu mogą zamieniać punkty, zebrane m.in. podczas pobytów w hotelach Best Western, na atrakcyjne, wyselekcjonowane nagrody. Specjalnie z myślą o polskich użytkownikach Best Western stale pracuje nad poszerzaniem grona partnerów programu w Polsce. Misją Best Western jest bycie liderem branży pod względem jakości obsługi klienta. Program Best Western Rewards jest jednym ze sposobów na jej realizację. Pracownicy obiektów należących do największej na świecie rodziny hotelowej każdego dnia pokazują, jak ważne jest dla nich zadowolenie gości, dzięki czemu liczba stałych klientów sieci stale rośnie. W podziękowaniu za lojalność otrzymują oni punkty, które z kolei mogą zamieniać na starannie wybrane nagrody. Powstały w 1988 r. Best Western Rewards to jeden z pierwszych programów lojalnościowych w branży hotelarskiej. Obecnie liczba aktywnych użytkowników programu na całym świecie wynosi ponad 21 milionów, co stanowi potwierdzenie jego prawdziwie międzynarodowego charakteru. Dołączenie do programu możliwe jest m.in. poprzez formularz online dostępny tutaj. Członkostwo w nim jest całkowicie bezpłatne. Członkowie programu Best Western Rewards mogą zbierać punkty m.in. podczas pobytów w ponad 4000 obiektów Best Western zlokalizowanych w ponad 100 krajach na całym świecie. Ponadto punkty/mile naliczane są m.in. podczas korzystania z usług partnerskich linii lotniczych czy wybranych wypożyczalni samochodów. Oprócz tego osoby, które należą do innego programu lojalnościowego z branży hotelarskiej, mogą skorzystać z oferty Best Western Rewards Status Match – No Catch®. Pozwala ona dołączyć do Best Western Rewards zachowując status osiągnięty w poprzednim programie. Zebrane w programie punkty nigdy nie tracą ważności, co umożliwia ich wymianę na naprawdę wartościowe nagrody, a także jest niezwykle przydatne np. przy planowaniu kolejnych wakacji. Wszyscy użytkownicy programu otrzymują dostęp do ofert specjalnych, a zebrane punkty mogą wykorzystać np. na darmowe noclegi w hotelach Best Western na całym świecie w ciągu całego roku. Ponadto na liście nagród znajdują się m.in. karty Best Western Travel Card, bilety wstępu do światowych parków rozrywki czy mile na bilety lotnicze partnerskich linii lotniczych. Specjalnie dla użytkowników z Polski wprowadzono ostatnio możliwość wymiany punktów na audiobooki dostępne w serwisie internetowym audioteka.pl oraz kupony na przejazdy taksówkami polskiej sieci Taxi 19 123. - Rozwój programu Best Western Rewards to jeden z głównych celów naszej strategii w Polsce, dlatego niezmiernie cieszy nas jego coraz większa popularność wśród Polaków. Staramy się rozbudowywać pakiet nagród tak, aby każdy mógł wybrać coś dla siebie. W celu ułatwienia i uprzyjemnienia podróży naszym gościom, w ubiegłym roku wprowadziliśmy możliwość wymiany punktów na bezpłatne przejazdy taksówkami, a także na audiobooki. Stale rosnąca liczba klientów korzystających z tych usług stanowi dla nas potwierdzenie dopasowania oferty programu do ich oczekiwań - mówi Gheorghe Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę. W ubiegłym roku program Best Western Rewards zajął drugie miejsce, spośród programów 16 największych sieci hotelowych na świecie, w rankingu najlepszych programów lojalnościowych sektora turystycznego, opublikowanego przez amerykańską platformę medialną U.S. News & World Report. W tym samym rankingu sieć Best Western zajęła trzecie miejsce w kategorii „Najlepsza Biznesowa Sieć Hotelowa na Świecie”. Więcej informacji o programie Best Western Rewards można znaleźć tutaj.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *