W dawnym hotelu Bristol powstanie Four Points by Sheraton Zakopane

Sieć Starwood Hotels & Resorts podpisała umowę na uruchomienie 97 pokojowego hotelu Four Points by Sheraton Zakopane. Inwestorem jest spółka Bristol, związana z finansistą Sławomirem Janiszewskim, który wcześniej zapowiedział także wybudowanie 192 pokojowego hotelu pod tą samą marką w Warszawie, oraz 380 pokojowego hotelu w Kołobrzegu. Otwarcie hotelu w Zakopanem planowane jest w pierwszym kwartale 2020 r. Hotel mieścić się będzie w historycznym budynku dawnego hotelu Bristol, który spółka kupiła w ubiegłym roku od miasta za 7 mln zł.

Budynek dawnego hotelu Bristol, stan obecny

  - Cieszymy się na wprowadzenie nowego życia do historycznego hotelu Bristol, prawdziwej perełki Zakopanego. Jesteśmy przekonani, że po niezbędnej rozbudowie i modernizacji budynku, zarówno hotel Bristol, jak i jego malownicze okolice wzdłuż górskiego potoku, staną się jednymi z atrakcyjniejszych części miasta. Jesteśmy naprawdę podekscytowani tym projektem i nie możemy się już doczekać zaoferowania naszym gościom delektowania się niepowtarzalną atmosferą Zakopanego i odpoczynku w naturalnym otoczeniu Tatr. - powiedział Sławomir Janiszewski, prezes firmy Bristol Sp. Z o. o.

Wizualizacja

  Obiekt Four Points w Zakopanem oferować będzie 97 pokoi, restaurację i bar sygnowany programem Best Brews™, centrum fitness, basen oraz blisko 300 metrów kwadratowych powierzchni sal konferencyjnych. Intensywny rozwój marki Four Points jest odpowiedzią na rosnący popyt na nieskomplikowane usługi hotelarskie. Marka posiada obecnie 200 hoteli na całym świecie. Four Points by Sheraton Zakopane będzie drugim obiektem sieci Starwood w segmencie hoteli klasy średniej w Polsce zaraz po Four Points by Sheraton Warsaw Mokotów, którego otwarcie planowane jest w 2019 r. - Polska jest ważnym rynkiem dla sieci Starwood i widzimy w niej znaczące możliwości rozwoju naszych marek obejmujących obiekty klasy średniej - mówi Murat Yilmaz, Starszy dyrektor ds. rozwoju na Europę Środkową i Turcję. Wraz z jedną z najsilniejszych pozycji w portfolio sieci Starwood, Four Points by Sheraton oferuje atrakcyjne połączenie komfortu, stylu i przystępnej ceny, co czyni markę atrakcyjną dla właścicieli i deweloperów na całym świecie - dodaje. Sieć Starwood zarządza obecnie sześcioma hotelami w Polsce należącymi do trzech marek: Luxury Collection, Sheraton i Westin. Sławomir Janiszewski, założyciel spółki Bristol i pozostałych powołanych do budowy hoteli, wcześniej pracował w firmach Arthur Andersen, Deloitte i PwC, gdzie był partner i szefem zespołu Mergers & Acquisitions na Polskę i kraje bałtyckie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *