Budowanie i zarządzanie działem sprzedaży hotelu

We wtorek 14 listopada w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott odbyło się kolejne ze szkoleń Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone "Budowie i zarządaniu działem sprzedaży hotelu". Podczas sesji przedpołudniowej Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna hotelu Airport Okecie omówiła zagadnienia związane z raportowaniem, czyli skutecznym mierzeniem efektywność pracy działu sprzedaży, monotorowaniem  skuteczności działań marketingowych i promocyjnych, planowaniem budżetu i wyników, czy najskuteczniejszymi systemami prowizyjnymi i motywacyjnymi dla handlowców. W sesji po lunchu Renata Kozłowska, zastępca dyrektora generalnego Airport Hotel Okęcie przedstawiła m.in. metodologię wdrażania i działania systemów prowizyjnych, kwestie związane z delegowaniem zadań i rozliczaniem z realizacji, a także tym jak efektywnie połączyć działania sprzedażowe i marketingowe. Na kolejne szkolenie Akademii Hotelarza zapraszamy już 21 listopada. Tematem warsztatów będzie Revenue Management, czyli strategia ustalania cen w hotelarstwie.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *