Subiektywny katalog hoteli: HotelGateWay.pl

W sieci pojawiła się platforma specjalizująca się w promocji i sprzedaży grupowej ofert wyselekcjonowanych hoteli w Polsce i Europie – HotelGateWay.pl. Cechą odróżniającą nowy serwis od obecnych na rynku portali sprzedażowych i bookingowych jest autorski dobór oferty, polegający na indywidualnej selekcji miejsc, popartej subiektywną opinią eksperta wizytującego hotel.

 

Na pierwszych użytkowników HotelGateWay.pl czekają oferty hoteli butikowch: Hotelu Bohema w Bydgoszczy oraz Hotelu Kolegiacki w Poznaniu. Filozofia działalności Hotel GateWay opiera się na połączeniu formuły sprzedaży grupowej z wykorzystywaniem rosnącej roli serwisów społecznościowych oraz trendsetterów i opinii przyjaciół. Różnica w porównaniu do mających charakter masowy internetowych portali sprzedaży grupowej polega na koncentracji na najwyższej jakości i selektywności ofert oraz promowaniu wyjątkowych miejsc. Obok aktualnych voucherów, serwis zawiera katalog rekomendowanych, unikatowych hoteli i pensjonatów. – Często słyszeliśmy pytania o to, skąd wziął się pomysł na Hotel GateWay i czy jest miejsce na kolejną tego typu stronę na rynku, na którym funkcjonuje już wiele serwisów bookingowych, a także portali ze zniżkami na różnego rodzaju usługi – mówi Zofia Kubit, współwłaścicielka i ekspert serwisu HotelGateWay.pl. – Nam jednak bardzo brakowało selektywnej i sprawdzonej oferty z pomysłem na urlop lub weekendowy wyjazd. To właśnie wyróżnia Hotel GateWay. Proponujemy internautom przede wszystkim katalog, w którym zebraliśmy miejsca polecane przez naszych przyjaciół i znajomych, a także znane i ciekawe postacie showbiznesu. Zapytaliśmy, jak spędzili w nich czas. Sami również odwiedziliśmy te miejsca lub wysłaliśmy tam naszych ekspertów. W ten właśnie sposób powstaje nasza lista hoteli i pensjonatów w Polsce i w Europie wraz z atrakcyjnymi rabatami. Oferty HotelGateWay.pl są pozyskiwane, weryfikowane i polecane przez zespół ekspertów – podróżników, sportowców, artystów, przedsiębiorców, menedżerów, przedstawicieli wolnych zawodów. Przy każdej lokalizacji zamieszczane są wskazówki na temat atrakcji turystycznych, a także znajdujących się w okolicy restauracji, barów czy muzeów. W 2010 roku w Polsce otwarto 162 nowe hotele. Ponadto, powstały 202 inne obiekty, do których należą m.in. np.: wille, zamki, dwory i zaadaptowane zabytkowe kamienice. W swoim koncepcie biznesowym Hotel GateWay chce wykorzystać przede wszystkim rozwój w tym ostatnim segmencie, do którego należą również hotele butikowe – niewielkie, niezależne obiekty o indywidualnym charakterze, doceniane już od wielu lat przez turystów i miłośników wypoczynku Europie Zachodniej. Czy polski rynek tego typu hoteli jest wystarczająco duży? Czas pokaże to już niedługo.


3 komentarze do “Subiektywny katalog hoteli: HotelGateWay.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *