Radisson oficjalnie potwierdza Prize by Radisson w Sky Tower we Wrocławiu   INWESTYCJE

Grupa Adventum i Radisson Hotel Group oficjalnie ogłosiły projekt 208-pokojowego hotelu, który ma być otwarty pod koniec 2026 r. pod marką Prize by Radisson w Sky Tower we Wrocławiu, potwierdzając informacje „Hotelarza” z grudnia ub.r.

51-piętrowy budynek ma wysokość 212 metrów i jest najwyższym budynkiem we Wrocławiu. Mieści powierzchnie biurowe na niższych kondygnacjach, 184 apartamenty oraz najwyższy publicznie dostępny taras widokowy w Polsce, zlokalizowany na 49. piętrze. W skład kompleksu wchodzą, oprócz wieży: 4-piętrowy budynek z centrum handlowym oraz 19-piętrowy obiekt o charakterystycznym kształcie żagla, w którym mieszczą się biura i 52 apartamenty na piętrach 11-18. Hotel zajmie jedną trzecią obecnej powierzchni biurowej. Inwestycja stanowi pierwszą inicjatywę Adventum w sektorze hotelarskim, zrealizowaną dzięki partnerstwu z Radisson Hotel Group. Transakcję obsługiwała firma CBRE.

–To zupełnie nowy, ale bardzo obiecujący sektor dla Adventum i widzimy ogromny potencjał w rozwijaniu naszego portfolio w hotelarstwie. Nasze partnerstwo z Radisson Hotel Group ma stworzyć znaczącą wartość dodaną, która naszym zdaniem przełoży się na długoterminowe zyski i strategiczne korzyści dla naszych inwestorów – mówi Gergely Koó, partner, dyrektor ds. najmu w Adventum.

Valerie Schuermans, dyrektor ds. rozwoju w Europie Zachodniej w Radisson Hotel Group, podkreśla, że podpisanie umowy na Prize by Radisson Wrocław to ważny kamień milowy w strategii rozwoju sieci, której celem jest wzmocnienie obecności w Polsce w destynacjach zarówno miejskich, jak i turystycznych. –  Jesteśmy w pełni zaangażowani w rozwój naszej dynamicznej marki lifestyle ze średniej półki cenowej Prize by Radisson w kluczowych lokalizacjach w całym kraju. Elastyczny i ekonomiczny model marki sprawia, że idealnie nadaje się ona do szerokiej gamy rynków, oferując atrakcyjne propozycje wartości dla gości i inwestorów. Ten hotel, który powstanie z przekształcenia powierzchni biurowej, pokazuje nasze podejście i podkreśla rosnące możliwości adaptacyjnego wykorzystania budynków. Ponadto wzmacnia naszą ambicję osiągnięcia skalowalnego wzrostu w Polsce poprzez przekształcanie istniejących nieruchomości w tętniące życiem miejsca hotelowe".


Marka Prize by Radisson koncentruje się na funkcjonalnym designie lifestyle. Eklektyczny charakter marki łączy wygodne zakwaterowanie z nieformalną atmosferą i kulturą obsługi. Hotele Prize by Radisson oferują żywe oraz nowoczesne przestrzenie, które zapewniają przyjazne i wielofunkcyjne strefy. Koncentrując się na wygodzie i efektywności, każdy element został zaprojektowany z konkretnym celem funkcjonalnym, który zapewnia gościom wszystko, czego potrzebują, w komfortowej bazie wypadowej do zwiedzania miasta.

Hotel o powierzchni 9,6 tys. m.kw. zaoferuje żywą, przemyślaną i autentyczną atmosferę. Goście mogą oczekiwać starannie zaprojektowanych przestrzeni, w tym w pełni wyposażonego baru hotelowego oraz pokoi z dużymi i wygodnymi łóżkami, deszczownicami, telewizorami smart oraz bezprzewodowymi ładowarkami. Od kolorowych akcentów w wystroju wnętrz, po ciepłe i nieformalne kontakty z zespołem – każdy element hotelu ma odzwierciedlać charakterystyczną energię i podejście do gościnności marki Prize by Radisson.

CBRE, wiodąca firma świadcząca usługi w zakresie nieruchomości komercyjnych, odegrała kluczową rolę w doprowadzeniu tej transakcji do skutku. Dzięki długoletniej, wielorynkowej współpracy z Adventum, CBRE zapewnia strategiczne doradztwo i eksperckie usługi maklerskie, wspierając ekspansję Adventum w nowych klasach aktywów i na rynkach międzynarodowych.

– Rynek hotelowy w Polsce doświadcza dynamicznego wzrostu pod względem przychodów, z nowymi hotelami w planach i stałym corocznym wzrostem transakcji hotelowych. Jako jeden z największych rynków w Europie Środkowo-Wschodniej, Polska daje grupom hotelowym przestrzeń do wprowadzania nowych, ekscytujących marek do ich istniejącego portfolio hoteli w kraju. Niedawna transakcja dotycząca Sky Tower we Wrocławiu, przeprowadzona przez CBRE, pokazuje strategiczne wejście Grupy Adventum w ten sektor – mówi Marta Abratowska, co-head of living, head of hotels w CBRE Poland.

Grupa Adventum, w tym jej flagowa jednostka Adventum Investment Fund Management Ltd. z siedzibą na Węgrzech, zarządza funduszami inwestycyjnymi koncentrującymi się na aktywach nieruchomościowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Fundusze te obecnie zarządzają prawie 1 mln m kw. nieruchomości komercyjnych, biurowych i przemysłowych o łącznej wartości aktywów przekraczającej 1,3 miliarda euro.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *