Kryptonim Biała Lilia



Z początkiem czerwca rozpoczęła się w warszawskiej dzielnicy Śródmieście Kampania Społeczna "Biała Lilia", której celem jest poprawa standardów higienicznych w zakładach gastronomicznych.

Program certyfikacji punktów gastronomicznych znakiem "Białej Lilii" ma motywować do podnoszenia standardów higienicznych, a przez to jakości produktów oferowanych klientom. Restauracje, które przejdą pozytywnie audyt prowadzony przez przeszkolonych audytorów otrzymają certyfikat potwierdzający gwarancję bezpiecznego korzystania z usług danego obiektu. Inicjatorem kampanii, która prowadzona jest m.in. pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, jest firma JohnsonDiversey. Partnerem medialnym Białej Lilii jest "Hotelarz". 


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *