Hotel Szydłowski ma certyfikat ISO

Gdański Hotel Szydłowski uzyskał certyfikat ISO 9001: 2001. Procedura uzyskania certyfikatu rozpoczęła się od szkolenia kadry kierowniczej z zakresu wdrażania i dokumentacji systemów jakości według norm ISO serii 9000 – powiedział Paweł Szydłowski, dyrektor hotelu. Zdobytą wiedzę wykorzystaliśmy, wdrażając system w hotelu. Cały proces uzyskiwania certyfikatu trwał dziewięć miesięcy.
    Trzygwiazdkowy Hotel Szydłowski jest pierwszym w Trojmieście, który uzyskał taki certyfikat. Potwierdza on, że obiekt wprowadził i stosuje system zarządzania jakością w zakresie usług hotelarskich i gastronomicznych.


Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *