Portale internetowe Polskich Wydawnictw Specjalistycznych ProMedia sp. z o.o. korzystają z ciasteczek COOKIES, które są zapisywane na dysku urządzenia końcowego użytkownika. Jeśli nie zgadzają się Państwo na zostawianie ciasteczek prosimy o wyłączenie obsługi ciasteczek w konfiguracji Państwa przeglądarki stron internetowych i dalszą wizytę na stronie. Przeczytaj całość, Zamknij to okno informacyjne


O nas    Prenumerata    Kontakt  
        
HOTELARZ » 01/2018, HOTEL Z POMYSŁEM » HOTELE Z POMYSŁEM 2017 – Indigo w Warszawie i Radisson Blu Resort w Świnoujściu

HOTELE Z POMYSŁEM 2017 – Indigo w Warszawie i Radisson Blu Resort w Świnoujściu

Po raz trzeci w 11-letniej historii konkursu Hotel z Pomysłem jego zwycięzcą zostały ex aequo dwa hotele: nowo wybudowany przy plaży, 340-pokojowy Radisson Blu w Świnoujściu i otwarty w zabytkowej kamienicy w centrum Warszawy 60-pokojowy Indigo. To pokazuje, że dobry POMYSŁ na hotel można zrealizować wszędzie, trzeba go tylko mieć. Czego dowodzą też kolejne miejsca na podium, które zdobyły hotele: w zabytkowym zespole Dworca Głównego z własnym minibrowarem, w średniowiecznym opactwie Cystersów czy w nowym budynku na krakowskim Kazimierzu, którego design nawiązuje do twórczości jednej z najbardziej znanych artystek okresu międzywojennego.



Ideą konkursu Hotel z Pomysłem jest promowanie najciekawszych rozwiązań architektonicznych, designerskich i funkcjonalnych, inwestycji łączących najnowsze trendy w hotelarstwie ze specyfiką polskiego rynku. Głównym kryterium wyboru, jakim kierują się jurorzy – a jest to profesjonalne, blisko 30-osobowe grono, w którego skład wchodzą architekci, projektanci wnętrz, doradcy hotelowi, przedstawiciele stowarzyszeń branżowych, sieci i operatorów oraz eksperci z poszczególnych obszarów hotelarskich – jest pomysł, jaki dany obiekt ma na siebie i na swoją obecność na rynku noclegowym.

Chodzi o wytypowanie obiektów, które według interpretacji każdego z jurorów w jakiś sposób wyróżniają się na tle innych, np. pod względem architektonicznym, funkcjonalnym, nowatorskich rozwiązań czy innowacyjnej oferty. Dobór i reprezentatywność jury oraz transparentność głosowania (w głównym tekście na stronach 32-38 przedstawiamy uzasadnienia wyborów, a na stronach 38-39 glosowania każdego z jurorów) gwarantuje, że ostateczny wybór Hoteli z Pomysłem pokazuje zbiorową mądrość całej branży w swojej różnorodności. Oto werdykt jurorów.

INDIGO NOWY ŚWIAT, Warszawa – odważne wnętrza w zabytkowej architekturze




W poprzedniej edycji Hotelu z Pomysłem wygrał pierwszy w Polsce hotel otwarty w Krakowie pod butikową marką Indigo należącą do sieci IHG. W 2017 r. otwarto pod nią drugi hotel – w pałacowej kamienicy Branickich z początku XX w. I zdobył sobie on równie duże uznanie swoją architekturą, designem i jakością oferty. „Za stworzenie tak pięknego miejsca na mapie Warszawy” – Dorota Malinowska, Pro Value. „Najlepsza realizacja hotelu miejskiego w minionym roku. Doskonałość w każdym calu. Od architektury wnętrz po ofertę. Brawo” – Arkadiusz Dawidowski, For Spa. „To miejsce, gdzie współczesny, elegancki i energetyczny eklektyzm wnętrz idealnie nawiązał do architektury budynku i czasu, w którym powstał” – Michał Winiarski, C13 Architektura. „Wnętrza odważne, charakterystyczne, bogate, ciekawe. Kalejdoskopowo różnorodne jak różne są potrzeby odwiedzających gości” – Anna Król, CKK Architekci. „Za wyjątkowy designerski wystrój wnętrz i udane połączenie elementów nowoczesnej architektury wewnątrz zabytkowego budynku” – Krzysztof Szadurski, Hotele Warszawskie Syrena. „Historyczna rezydencja i nowoczesny design w jednym miejscu. Ciekawy koncept na wymagającym rynku warszawskich hoteli” – Anita Bajdalska, Manager Spa. „Twórcze podejście do restaurowanego budynku.

Dzięki oryginalnemu projektowi wnętrze ma nowoczesny charakter, w wystroju odnaleźć można odniesienia do rezydencjalnej przeszłości obiektu. Współczesny design, zastosowane materiały, kolorystyka zostały umiejętnie wkomponowane w architekturę z początku ubiegłego stulecia” – Ireneusz Węgłowski, IGHP, Orbis. „Zabytkowy budynek w połączeniu ze współczesnym designem z elementami artystycznej ekspresji w lobby, dobranie kolorów i przeróżna gra świateł w zależności od pomieszczenia, świetna lokalizacja” – Alex Kloszewski, Hotel Professionals. Posumowując: „Pieczołowicie odrestaurowane wnętrza zaadaptowane na luksusowy hotel plus lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja. Gotowy przepis na sukces” – Robert Andrzejczyk, Polska Organizacja Turystyczna. „Luksusowy hotel w pięknych, historycznych wnętrzach w doskonałej lokalizacji. Świetna mieszanka, która musi zaprocentować sukcesem” – Mariusz Wojciechowski, Grupa e-holiday.

RADISS ON BLURESORT, Świnoujście – rozmach, design i ekologia




Największy hotel nad polskim morzem, z największym centrum konferencyjnym, aquaparkiem i wnętrzami inspirowanymi ekosystemem morskim z jego płynnymi kształtami. A do tego jako pierwszy 5-gwiazdkowy hotel w Polsce zbudowany zgodnie z certyfikacją ekologiczną LEED. „Najbardziej spektakularna inwestycja hotelowa nad Bałtykiem i obiekt, który staje się wizytówką polskiego Wybrzeża. 340-pokojowy hotel zaprojektowany z dużą lekkością doskonale wpisuje się w krajobraz Świnoujścia, nie szpecąc ładu przestrzennego, ale nadając nadbrzeżu ekskluzywny charakter” – Krzysztof Gonciarek, PWS Promedia. „Hotel w wyjątkowej lokalizacji przy jednej z najpiękniejszych bałtyckich plaż. Harmonijne połączenie aquaparku, kompleksu saun oraz dowolnie konfigurowalnych sal konferencyjnych pozwala na wypełnienie obiektu o każdej porze roku.

Widok z otwartego basenu na dachu oraz sauny fińskiej z panoramicznym oknem na długo pozostaje w pamięci. Dla fanów ekstremalnych doznań przeszklona podłoga tarasu 50 metrów nad Promenadą” – Marcin Dragan, Profitroom. „Bardzo słuszna i odważna decyzja o lokalizacji wysokiego obiektu hotelowego bezpośrednio nad morzem, prostopadle do niego, w sposób zapewniający wszystkim użytkownikom bezpośredni widok z pokoi hotelowych na morze. W polskim krajobrazie nadmorskim jest to ciągle unikat” – Anna Król, CKK Architekci. „Wielkie brawa dla projektanta wnętrz. Wspaniałe, przemyślane rozwiązania przestrzeni. Kolorystyka świetnie dobrana. Kompozycja wnętrz i nadmorskiego widoku niebywale zintegrowana” – Agata Frątczak, Madama.pl. „Na uwagę zasługują proekologiczne rozwiązania, które na pewno ucieszą gości ze Skandynawii” – Arkadiusz Dawidowski, For Spa. „Architektura i wnętrza robią ogromne wrażenie. Rozmach inwestycji i wysoki standard połączone z lokalizacją są gwarancją powodzenia.

Zastosowane rozwiązania ekologiczne są wyjątkowe i mimo na pewno niemałych nakładów finansowych należy je traktować w kategorii przewagi marketingowej, bo mają szczególne znaczenie dla klienteli obiektu” – Robert Andrzejczyk, Polska Organizacja Turystyczna. Podsumowując: „Bardzo nowoczesny nadmorski hotel typu resort, przepiękny widok na nadmorską plażę, piękne wykończenia wnętrz pokoi oraz samego lobby” – Alex Kloszewski, Hotel Professionals. „Nowoczesna, ponadczasowa architektura, eleganckie wnętrza, designerskie pokoje, wspaniała lokalizacja, rozb [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.



Dostęp dla prenumeratorów Hotelarza
Użytkownik:
Hasło:
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne rabaty na szkolenia organizowane w ramach Akademii Hotelarza
  • Rabat uzależniony od długości trwania prenumeraty
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza napisz skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl



Komentarze: 2 dla “HOTELE Z POMYSŁEM 2017 – Indigo w Warszawie i Radisson Blu Resort w Świnoujściu”

  1. Szkoda, że oceniający nie nocowali w hotelach. Radisson w Świnoujściu ma wiele zalet. Ale wiele rzeczy zostało głupio zaprojektowanych np. brak gniazdek przy miejscu przechowywania czajnika, konstrukcja dachu zasłania prawie całe słońce na tarasie przy basenie, w basenie są stołki przy barze, tylko brak jakiegokolwiek blatu na postawienie drinków i wiele innych. Serwis też słaby. Hitem wywieszka na drzwiach do restauracji rodem z komunizmu: goście z pięter do 8go proszeni na śniadanie do 9, z wyższych pięter po 9. Śniadania bardzo słabej jakości. A na uwagi wysłane w komentarzu hotel wcale nie odpowiedział.

  2. Radisson Blu Resort, Świnoujście

    Panie Filipie, dziękujemy za czas poświęcony na napisanie komentarza. Zestaw do parzenia kawy i herbaty umieściliśmy w szafie, bo nie każdy z niego korzysta. A jak ktoś ma ochotę na ciepły napój to wystawia na biurko i bez najmniejszego problemu może podłączyć do gniazdka. Pokoje kategorii business oraz apartamenty dodatkowo wyposażone są w ekspresy Nespresso, które stoją bezpośrednio na biurku. Taras na dachu z basenem, jacuzzi, sauną, tepidarium oraz szklanym tarasem na wysokość 50 m n.p.m. to nasza duma i największa atrakcja według Gości. Nad częścią tarasu zamontowane są rolety, które mają chronić przed słońcem. Nasi Goście chwalą śniadanie, ale trudno nam dyskutować o preferencjach żywieniowych. Zapraszamy do Świnoujścia!

Skomentuj artykuł


Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.

Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Planuje kolejne markowe hotele

W najnowszym „Hotelarzu” rozmawiamy z Arturem Kozieją, inwestorem hotelarskim który otworzył hotel Metropolo by Golden Tulip w Krakowie, otwiera Lake Hill Resort&Spa w Sosnówce i (...)

Co dalej z Orbisem?

Rok 2018 był kolejnym dobrym rokiem Grupy Orbis, jeśli chodzi o przychody i wyniki hoteli w całym regionie. I dobrych wyników można się było spodziewać (...)

Raport Demand Outlook wraz z najnowszym wydaniem „Hotelarza”

Wszyscy prenumeratorzy „Hotelarza” wraz z najnowszym wydaniem miesięcznika otrzymają także opracowany przez specjalistów z Z-Factor raport „Demand Outlook, Polska&Europa Środkowo-Wschodnia 2018” opisujący rynek spotkań w (...)

Hilton Sponsorem Platynowym konferencji Hotel Investment Trends Poland&CEE 2019

Hilton, wiodąca globalna firma hotelarska z portfolio 15 marek i ponad 5600 nieruchomości z prawie 913 000 pokojami w 103 krajach, została Sponsorem Platynowym organizowanej (...)

Orbis wciąż rośnie, zysk netto za ubiegły rok to 141,9 mln zł

Grupa Orbis podsumowała ubiegł rok. Spółka podtrzymała wzrost kluczowych wskaźników operacyjnych piąty rok z rzędu. Dobre wyniki operacyjne potwierdza także wzrost przychodów o +4,1% w (...)

Bezpłatny newsletter
  2019-02-11 Titolare Chorzow-Katowice
  2019-02-20 recepcjonista/ka Wrocław - Hotel Wieniawa
  2019-02-19 Pomoc kucharza Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-21 Manager Sprzedaży i marketingu Warszawa lub dowolna miejscowość w okolicy - praca z domu
  2019-02-21 kelner Jeleśnia
  2019-02-15 Kierownik zmiany Kucharzy Hotel Aspen
  2019-02-19 Kucharz Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Kelner /-ka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
  2019-02-19 Specjalista ds. Sprzedaży/Sales Executive Hilton Garden Inn Rzeszów, Al. Kopisto 1, 35-315 Rzeszów
  2019-02-19 Recepcjonista /-tka Tartak Brzózki, 96-325 Radziejowice
Z Branży








Nasze serwisy


ProMedia www.pws-promedia.pl     Restauracja www.e-restauracja.com

Rynek Turystyczny www.rynekturystyczny.pl     Polski Jubiler www.polskijubiler.pl    

Nowoczesna Stacja Paliw www.e-stacjapaliw.pl
REKLAMA