Sieć IHG przedstawia nowy program czystości Clean Promise z Ecolab i Diversey

Sieć IHG opracowała nowe standardy sprzątania, wdrażając w hotelach należących do sieci program Clean Promise. Stosując nowe, oparte na badaniach naukowych standardy, współpracując z wiodącymi w branży ekspertami Cleveland Clinic, Ecolab i Diversey, sieć wprowadza program, który ma zapewnić dodatkową ochronę i najwyższej jakości standardy.

–Przyszłość podróży może wyglądać inaczej, ale bezpieczny pobyt jest fundamentem prawdziwej gościnności, i to się nigdy nie zmieni. Łącząc światowej klasy wiedzę i standardy IHG z najnowszymi badaniami naszych partnerów: Cleveland Clinic, Ecolab i Diversey, możemy zapewnić gości i współpracowników, że koncentrujemy się na ochronie ich zdrowia i dobrego samopoczucia. Program „Clean Promise” to najnowsze technologie, badania naukowe, najwyższej jakości środki higieniczne, częstsze i bardziej widoczne sprawdzanie norm czystości – mówi Keith Barr, dyrektor generalny IHG

Sieć IHG od wielu lat stosuje rygorystyczne zasady i procedury związane z zapewnieniem czystości w swoich hotelach. W 2015 r. wspólnie z partnerami Ecolab i Diversey, którzy są liderami w zakresie technologii higieny i czyszczenia, opracowano program Way of Clean. W związku z pandemią Covid-19 program ten jest obecnie rozszerzony o nowe standardy i zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia (WHO),  Centrum Kontroli i Zapobiegania Chorób (Centers for Disease Control & Prevention) oraz lokalne organy ds. zdrowia publicznego.

Program IHG Way of Clean obejmuje obecnie czyszczenie z użyciem środków do higieny klasy szpitalnej. Goście hoteli należących do sieci IHG mogą się spodziewać dodatkowych procedur związanych z zapewnieniem czystości i bezpieczeństwa m.in.:

  • Recepcja: ograniczenie kontaktu przy wmeldowaniu i wymeldowaniu, stacje dezynfekujące, dezynfekcja kart/ kluczy hotelowych
  • Pokoje gościnne: dodatkowa dezynfekcja przedmiotów znajdujących się w pokoju (np. pilot, elementy szklane itp.), nowe standardy dotyczące prania, użycie nowych środków do dezynfekcji całego pokoju.
  • Przestrzeń wspólna: dodatkowe czyszczenie powierzchni dotykowych, zachowanie dystansu, zastosowanie najwyższych standardów sanitarnych na basenie, siłowni i Club Lounge.
  • Restauracje, Bary i Room Service: dodatkowe standardy sanitarne oraz procedury związane z przechowywaniem żywności.

Dbanie o dobre samopoczucie gości i pracowników

Sieć IHG ściśle współpracuje z ekspertami i lekarzami z uznanej na świecie kliniki Medycznej z Cleveland, w celu opracowania wskazówek dotyczących powrotu do pracy i zapewnienia bezpieczeństwa gościom w tym nowym środowisku:

  • Informacja o czystości w hotelach i w kanałach rezerwacyjnych
  • Procedury operacyjne i oznakowanie dystansujące
  • Wskazówki dotyczące korzystania ze sprzętu ochronnego
  • Dodatkowe szkolenia i certyfikaty dla pracowników hoteli
  • Indywidualne zestawy do dezynfekcji dla gości w pokojach i restauracjach
  • Środki do dezynfekcji dostępne w przestrzeni wspólnej.

Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *