Grupa Accor nawiązuje partnerstwo z dostawcą usług technologicznych dla branży eventowej, konferencyjnej i hotelarskiej firmą Cvent, dzięki któremu jako pierwsza wprowadzi innowacyjne rozwiązanie do ponad 3,5 tys. obiektów na całym świecie
Przygotowując się na odmrożenie branży turystycznej i wzrost zainteresowania wyjazdami rekreacyjnymi, Cvent już dziś umożliwia hotelom zarządzanie zapytaniami ofertowymi w hotelach wypoczynkowych. Nowa usługa Cvent przeznaczona do zapytań ofertowych ułatwia kompleksową obsługę i nadzór nad procesami dotyczącymi umów leisurowych – od kierowania zapytań do hoteli, po naliczanie opłat w PMS. Wszystkie szczegóły i informacje zawarte w umowie są automatycznie dostępne w narzędziach CRM. Integracja pozwoli hotelom i zespołom sprzedażowym na pełny wgląd w aktywność sprzedażową, co zapewnić ma wysoki poziom relacji z klientami biznesowymi.
Innowacyjne rozwiązanie ma przynieść konkurencyjną przewagę hotelom, umożliwiając managerom usprawnione zarządzanie procesami zapytań B2B od początku do końca. Wdrożenie usług Cvent rozpocznie się w kwietniu i obejmie blisko 3,5 tys. wypoczynkowych hoteli Accor z ponad 5,1 tys. obiektów należących do grupy.
Cvent, wiodącym dostawcą usług korporacyjnych do zarządzania zapytaniami biznesowymi i technologii dla branży turystycznej. Opracowane rozwiązanie ma na celu wsparcie właścicieli hoteli i innych obiektów wypoczynkowych, a także zespołów sprzedażowych, w powrocie do pełnego funkcjonowania w branży i jej dalszego rozwoju.
– Cieszymy się, że jako pierwsi możemy wprowadzić rozwiązanie Cvent dla zapytań o oferty wypoczynkowe w naszych hotelach. To rezultat wzajemnej współpracy oraz wymiany wiedzy i doświadczenia między Accor a Cvent. Wypracowana wspólnie w bezprecedensowych czasach usługa pojawi się w kluczowych obiektach Accor. – powiedział Markus Keller, Senior Vice President, Sales & Distribution Accor.
Komentarze