Renaissance Warsaw Airport najlepiej oceniany przez gości wśród innych hoteli marki

W okresie styczeń-sierpień 2021 Renaissance Warsaw Airport Hotel został najlepiej oceniony przez gości sieci Marriott International wśród 19 innych hoteli działających pod tą marką w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

W rankingu gości Marriott, hotel wyprzedza m.in. hotele tej marki w Dubaju, Moskwie, czy Tel Avivie. Wśród wskaźników wyróżniających warszawskim hotel Renaissance goście najwyżej ocenili czystość w hotelu, obsługę oraz gastronomię. – Codziennie nie tylko stajemy na wysokości wyzwań lifestylowego hotelu pięciogwiazdkowego, ale również staramy się inspirować naszych gości i tworzyć atmosferę, w której czują się swobodnie – podkreśla Adriana Biernatowicz-Jadczak, dyrektor generalna Renaissance Warsaw Airport Hotel i dodaje – Dziękuję Ren Team za wspaniale wykonaną codzienną pracę, która została doceniona zarówno przez gości, jak również przedstawicieli sieci Marriott.



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *