Pyszne, bo swojskie… z marką „Lubelskie”


 

Wśród najlepszych producentów regionu wyróżnionych certyfikatem marki regionalnej „Lubelskie” znalazła się Wytwórnia Makaronu Wiejskiego Popielniccy z Niemiec k. Lublina.

Popielniccy gwarantują jakość i smak swoich produktów, firmując każde opakowanie własnym nazwiskiem.

 

Popielniccy to firma rodzinna założona w 1997 roku. Od początku istnienia specjalizuje się w produkcji makaronów jajecznych walcowanych, które smakiem i kształtem nawiązują do makaronów wyrabianych przez nasze babcie i mamy. W ofercie firmy znajdują się trzy podstawowe produkty: Makaron Domowy 4 Jajeczny, Kluseczki Jajeczne oraz nowość na polskim rynku - Wstążeczki Wiejskie 6 Jajeczne - pierwszy w Polsce tego typu makaron, wyrabiany tradycyjną, domową metodą.

 

W działaniach firmy bardzo ważną rolę odgrywa strategia marketingowa oparta na promowaniu produktów nazwiskiem właścicieli, co stanowi rękojmię, że Popielniccy to firma wiarygodna i wyrabiająca znakomitej jakości makarony. Na szczególną uwagę zasługują opakowania produktów z charakterystycznym i rozpoznawalnym wizerunkiem gospodyni domowej wyrabiającej makaron. Wizerunek firmy i produktów kształtują spójne działania promocyjne realizowane min. w telewizji regionalnej, na billboardach w prasie codziennej i branżowej oraz internecie. Działania te są wspierane poprzez przedstawicieli handlowych oraz aktywność promocyjną w miejscach sprzedaży, a także szeroko prowadzone działania z zakresu Public Relations. Motywem przewodnim prowadzonych kampanii jest hasło: PYSZNE, BO SWOJSKIE, w dużym stopniu podkreślające tradycyjny sposób wyrobu makaronów. Popielniccy to lider rynku regionalnego w segmencie makaronów walcowanych korzystający w swoich działaniach z szerokiego wachlarza narzędzi marketingowych. Intensywne kampanie reklamowe doprowadziły do potrojenia sprzedaży firmy w latach 2005-2007. Wejście do sieci handlowych z unikalnym produktem doprowadziło do ekspansji Popielnickich poza region. Początkowo lubelskie makarony dostępne były w sklepach na terenie województwa podkarpackiego, obecnie mogą je zakupić konsumenci w coraz większej liczbie województw na terenie kraju. Ubieganie się o prestiżową markę „Lubelskie” było naturalną konsekwencją przyjętej strategii rozwoju. Już niedługo konsumenci makaronów Popielnickich zobaczą na opakowaniu charakterystyczny znaczek marki „Lubelskie”.

 

Właściciele firmy podkreślają, że niezwykle ważna jest jakość produktu i receptura jego wyrabiania. Produkty Popielnickich to makarony walcowane, z dodatkiem świeżych jaj, wśród których znajdują się wyroby nie posiadające swojego odpowiednika na rynku, wyrabiane tradycyjną, domową metodą. Takie podejście sprawia, że Popielniccy w latach 2006-2008 byli wyróżniani przez Kapitułę Regionalnej Izby Gospodarczej tytułem Wojewódzkiego Lidera Smaku.

 

Od 2005 roku obsługę brandu „Popielniccy” prowadzi lubelska agencja reklamowa Vena Art.

 

 



Komentarze zamieszczane przez użytkowników wyrażają ich własne poglądy. Wydawca portalu e-hotelarz.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść. Komentarze nie stanowią materiału prasowego w rozumieniu ustawy – Prawo prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *