Gaspol wprowadza nowoczesny system Call Center

Od 13 czerwca 2011 Dział Obsługi Klienta Gaspolu dysponuje nowoczesnym systemem Call Center z Interaktywnym Systemem Obsługi Głosowej (IVR). Dzięki niemu Klienci Gaspolu dzwoniąc zarówno na numer infolinii, jak i na numer stacjonarny, mogą połączyć się z każdym działem. Każde przychodzące połączenie jest realizowane.

System w sposób automatyczny kieruje rozmowy do odpowiedniego miejsca w strukturze firmy. Klient ma możliwość precyzyjnego wyboru tematu rozmowy i łączony jest bezpośrednio z wybranym konsultantem. Dzięki temu szybciej uzyskuje odpowiedź na nurtujące go pytania.

Dodatkowym ułatwieniem jest uruchomienie jednego numeru dla użytkowników telefonów komórkowych dzwoniących z całej Polski. Od 13 czerwca mogą oni kontaktować się z Gaspolem pod numerem  81 855 0 855. Numer infolinii 800 190 190 – pozostaje bez zmian.

Po wprowadzeniu płatności on-line w sklepie internetowym Gaspolu i implementacji Wirtualnego Doradcy w ubiegłym roku,  nowoczesne Call Center jest kolejnym rozwiązaniem ułatwiającym komunikację Klientów z Gaspolem.


Komentarze

  • Spółka Polskie Wydawnictwa Specjalistyczne ProMedia Sp. z o.o., nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii zamieszczanych przez użytkowników portalu.
  • Spółka zastrzega sobie prawo do usuwania komentarzy naruszających prawo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *